Cele mai bune mișcări de hii de ardere a grăsimilor, 11 Cele mai bune mașini de cavitație pentru arderea grăsimilor și sculptarea corpului


Este o mișcare de yoga care topește grăsimea din burtă. Cum să o facă: Stai cu picioarele drepte în fața ta și cu spatele drept.

Cele mai bune modalități de ardere a grăsimilor

Aduceți brațele înainte și uniți-vă mâinile. Acum începeți să faceți un cerc mare în sensul acelor de ceasornic, ca și cum ați măcina moara. Faceți de repetări în sensul acelor de ceasornic și apoi în sens invers acelor de ceasornic.

Tuck Jumps: Imagine: Shutterstock Tuck jump este un exercițiu pliometric care este o combinație de exerciții cardio și greutate corporală.

pierde greutatea po polsku

Încercați să sari cât de repede puteți, fără a compromite formularul. Cum să o facă: Stai drept cu miezul strâns. Ghemuiți-vă puțin și săriți cât de sus puteți.

Porniți motorul de ardere a grăsimilor

Încercați să vă ridicați genunchii în gnc pierde în greutate ascendentă, apoi aterizați înapoi în ghemuit. Faceți 10 salturi. Patinatori: Imagine: Shutterstock Skaters este o mișcare cardio cu mai puțină intensitate și are ca rezultat mai mult arderea caloriilor și tonifierea picioarelor.

Cum să o facă: Stai pe piciorul drept cu genunchii îndoiti. Sari în partea stângă cât poți de mult pe piciorul stâng. Sari din nou în partea dreaptă a piciorului drept. Faceți acest lucru de 15 ori. Ghemuit cu pumni: Imagine: Shutterstock Este unul dintre cele mai bune exerciții de slăbire pentru femeile de acasă, care arde calorii bune și întărește brațele. Cum să o catena produse de slabit Stai cu picioarele largi și ghemuit în jos.

Acum, începe să dai cu pumnul încrucișat și jab cât mai repede și cu cât de multă forță poți. După 1 minut, începeți să dați cu pumnul în sus.

Lovituri din față: Loviturile frontale tonifică picioarele, fundul și abdomenul, îmbunătățesc flexibilitatea și stimulează metabolismul. Aduceți genunchiul drept în sus și dați-l drept cu forța, ca și cum ați împinge ceva în picioare chiar în fața dvs.

Youtube Youtube1, 2 După câteva utilizări, puteți începe să vedeți rezultate vizibile. Dar va diferi de la persoană la persoană și depinde și de modul în care mențineți pierderea de grăsime. Iată câteva sfaturi solide despre cum să pierzi în greutate principală după ce ai trecut printr-un tratament neinvaziv de slăbire.

Coborâți-l și dați cu celălalt picior cât mai sus. Genunchi: Imagine: Shutterstock Knee High este o altă variantă a joggingului la fața locului, în care mișcarea loviturilor de fund este inversată.

Cum se reduce permanent grăsimea în fese

Acum, ridici genunchii la șolduri, în loc de picioare la fund. Cum să o facă: Stai drept cu abdomenul strâns. Începeți să faceți jogging în loc, ridicând alternativ genunchii cât de sus puteți. Puteți încerca chiar să setați un semn cu mâinile și să încercați să-l atingeți cu genunchii. Picioare rapide: Imagine: Shutterstock Acesta este un exercițiu distractiv și eficient, care este minunat pentru a ucide aceste blaturi de brioșe și a arunca kilograme din burtă. Cum să o facă: Stați cu picioarele depărtate și îndoiți-vă ușor înainte.

Alătură-ți mâinile în fața ta. Acum începeți să vă mișcați picioarele cât de repede puteți într-un jogging cu picior larg. Ar trebui să o simți până la fund. Pike push-up: Imagine: Shutterstock Acest lucru este excelent pentru grăsimea umerilor și a brațelor.

Cum să o facă: Intră în poziția descendentă a câinelui. Acum, îndoiți coatele și coborâți capul spre podea. Apăsați înapoi îndreptând brațele.

Legate de Problemele legate de creșterea în greutate sunt în creștere, odată cu modificările drastice ale obiceiurilor de viață.

Split Lunge Jumps: Imagine: Shutterstock Este o formă pliometrică de lunges care arde mai multe calorii și este o mișcare avansată. Nu numai că necesită forța să sară, ci implică și un echilibru care îl face mai eficient.

Cele mai bune 12 creme pentru slăbit pentru arderea grăsimilor

Cum să o facă: Intră în poziția de lovitură cu piciorul drept înainte. Săriți și schimbați picioarele și aterizați într-o lovitură cu piciorul stâng înainte. Continuați să alternați timp de 20 de repetări.

Arde 100 De Calorii In 10 Minute - Arde Grasime Acasa - ANTRENAMENT EFICIENT

Burpees: Imagine: Shutterstock Burpeele sunt cele mai bune! Burpeele sunt una dintre cele mai bune mișcări dintre toate exercițiile rapide de slăbire.

11 Cele mai bune mașini de cavitație pentru arderea grăsimilor și sculptarea corpului

Dacă ești începător, poți pur și simplu să faci un pas înapoi și înainte în loc să sari. Stai drept și aplecându-te înainte, pune mâinile pe podea. Săriți picioarele în scândură și apoi săriți înapoi lângă mâini și îndreptați-vă.

De asemenea, puteți face burpee laterale sărind cu picioarele într-o parte și în sus, apoi în cealaltă parte și în sus. Salt de broască: Imagine: Shutterstock Este o mișcare extrem de eficientă pentru pierderea în greutate. Cheia este să parcurgi cât de multă distanță poți și să faci câte repetări poți înapoi. Cum să o facă: Stai cu picioarele depărtate și genunchii ușor îndoiți. Săriți înainte, acoperind cât mai multă distanță posibil și înapoi în poziția inițială.

Cele mai bune 50 de exerciții de slăbit

Faceți 20 de repetări. Plecare: Imagine: Shutterstock Walkout-urile au multe variante. Cea mai simplă este variația push-up. Acest exercițiu combină poziția de îndoire înainte și exercițiul push-up și funcționează pe întregul corp integrat. Cum să o facă: Pune mâinile pe podea și mergi înainte până ajungi în Plank.

Faceți o împingere în sus și mergeți înapoi în poziție în picioare. Asigurați-vă că nu vă îndoiți genunchii. Poziția președintelui: Imagine: Shutterstock Poza de scaun este o poziție de yoga intermediară care întărește picioarele și tonifică fundul. Cum să o facă: Stai drept cu picioarele unite și înapoi drept. Coborâți fundul cât de jos puteți și ridicați brațele sus deasupra capului.

Țineți poza timp de sec. Poziția războinicului: Imagine: Getty Seria Warrior este bună pentru întărirea corpului inferior.

pierdere în greutate poftă proastă

Coturi până la genunchi: Imagine: Shutterstock Este o mișcare de dans cardio pe care majoritatea iubitorilor de bhangra ar fi familiarizați. Tonifică mușchii abdominali. Cum să o facă: Întindeți-vă mâinile deasupra capului spre partea stângă.

Acum, aduceți genunchiul drept în sus și coatele în jos într-o mișcare de încrucișare.

5 exerciții pentru arderea grăsimilor în afara sălii de sport

Îndreptați-vă înapoi și faceți 20 de repetări pe fiecare parte. Vinyasa: Imagine: Shutterstock Vinyasa este numele dat popular secvenței câine cobra.

cum să pierdeți greutatea garantată

Acesta este unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru pierderea în greutate la domiciliu cu care se poate practica. Cum să o facă: Cele mai bune mișcări de hii de ardere a grăsimilor în poziția de câine în jos. Treceți la scândură.

În cele din urmă împingeți într-o cobră. Kapalbhati: Imagine: Shutterstock Kapalbhati pranayama este foarte eficient în arderea grăsimilor din burtă și în tratarea multor boli interne și dezechilibre hormonale responsabile de creșterea în greutate.

japonia reducerea în greutate retreat

Cum să o facă: Stai cu picioarele încrucișate cu spatele drept. Respiră adânc. Acum, expiră în mod repetat și continuu cât poți.

Rutina săptămânală de ardere a grăsimilor

Rețineți că, cele mai bune mișcări de hii de ardere a grăsimilor fiecare expirație, stomacul vă intră. Fă-o timp de minute.

Anulom-Vilom: La fel ca Kapalbhati, 15 minute de anulom-vilom vă vor ajuta să slăbiți eficient. Blocați nara stângă cu degetul mare și respirați adânc cu nara dreaptă. Acum, blochează-ți nara dreaptă și expiră cu stânga. Acum, inspirați cu stânga și expirați cu dreapta.

Mersul într-un ritm rapid este bun pentru arderea caloriilor.