Bacteriile intestinale pierdere în greutate 2021

Planul revoluționar de slăbire al dr. Travis Stork

Cercetătorii de la Clinica Mayo din Rochester, Minnesota, au descoperit că bacteriile care trăiesc în interiorul intestinului - denumite în mod colectiv microbiomul intestinal - par să influențeze pierderea în greutate. Dialister este un tip de bacterie care mărește capacitatea organismului de a metaboliza carbohidrații, oferind oamenilor un impuls energetic care are ca rezultat calorii suplimentare stocate în organism. Rezultatele studiului sugerează că individualizarea sfaturilor dietetice bazate pe microbiomul intestinal poate duce la strategii mai eficiente de slăbire, spun Purna C.

Schimbarea sau restricționarea anumitor alimente ca parte a unei diete modifică structura microbiomului, spune el. Luăm o dietă și îi oferim de persoane, dar știm că va funcționa doar pentru Dacă înțelegem funcțiile bacteriilor din intestin și înțelegem modul în care aceasta afectează capacitatea unei persoane de a pierde în greutate, ne-ar putea ajuta să alegem corect tratament dietetic pentru pacienții potriviți.

News pentru Înțelegerea coloniilor diferitelor bacterii care trăiesc în interiorul intestinului a devenit un teren fertil pentru cercetătorii care explorează legăturile dintre microbiom și o serie de boli, inclusiv bacteriile intestinale pierdere în greutate 2021 și bolile inflamatorii intestinale, potrivit unei cercetări publicate în septembrie în jurnal.

m1t pierde grăsime

Celulă gazdă și Microbi. Bacteriile intestinale îndeplinesc multe funcții, inclusiv ajutând la procesarea alimentelor.

puteți pierde în greutate când sunteți însărcinată

Cum au studiat cercetătorii rolul microbiomului intestinal în pierderea în greutate În noul studiu, publicat în august în jurnalProcedurile clinicii Mayo, Dr. Kashyap și colegii săi au urmărit 26 de persoane obeze sau supraponderale care au fost înscrise într-un program de scădere în greutate care necesita aderarea la o dietă hipocalorică.

Cercetătorii au folosit probe de scaun pentru a analiza bacteriile intestinale ale indivizilor. Cercetătorii au urmat dietele timp de trei luni.

1. Inhibă bacteriile intestinale pierderea în greutate?
  2. Sugerați Să Slăbiți [cu Ajutorul Bacteriilor Intestinale] | Sănătate
  3. Inhibă bacteriile intestinale pierderea în greutate? - -
  4. Iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsimi, prin comparație, are de calorii, 24,9 grame de proteine, 4,8 grame de grăsimi și 9,9 grame de carbohidrați, inclusiv 8,9 grame de zaharuri pe porție o cană.
  5. Pierdere În Greutate | Iunie
  6. Lupta pentru a pierde in greutate? bacteria intestinală poate fi de vină - Biologie

O analiză de laborator a probelor de scaun a arătat că acei oameni au avut mai mult Phascolarctobacterium bacterii. În contrast, Dialister este o bacterie care promovează metabolizarea carbohidraților și poate oferi organismului mai multă energie sub formă de calorii.

partenerul nu va pierde în greutate

Dar aceste două tipuri de bacterii sunt probabil printre mulți astfel de biomarkeri care ar putea influența pierderea în greutate, spune Kashyap. Dar acest studiu este util în sensul că aduce în imagine că microbii ar putea fi utilizați pentru a determina modul în care pierdeți în greutate. Biomarkerii ar putea fi diferiți în diferite populații.

ftc ghid de publicitate privind pierderea în greutate

LEGATE DE: 11 obiceiuri sănătoase care vă sabotează pierderea în greutate Ceea ce știm și încă nu știm despre modul în care bacteriile intestinale pot afecta greutatea Studiile anterioare au sugerat, de asemenea, o legătură între microbiomul intestinal și pierderea în greutate, iar noul studiu adaugă impuls ideii, spune Sonya Angelone, RDN, purtător de cuvânt al Academiei de Nutriție și Dietetică și nutriționist și consultant din San Francisco.

Cu toate acestea, nu avem încă suficiente informații pentru a ști dacă suplimentarea cu anumite bacterii va ajuta la pierderea în greutate.

Lupta pentru a pierde in greutate? Bacteria intestinală poate fi de vină

Știm că persoanele care consumă o dietă vegetală, în general, tind să fie mai sănătoase, inclusiv să aibă un microbiom intestinal mai sănătos - o varietate mai mare și un echilibru mai bun între bacteriile bune și cele rele. Mai mult decât atât, pot fi recomandate diferite alimente pentru diferiți dietetici, în funcție de microbiomul intestinal unic.

Tarot citire intuitiva

Ne-am dat seama că există o mulțime de factori. Genetica poate juca un rol.

75 kg pierdere în greutate

Stresul poate juca un rol. Dar microbiomul poate juca un rol în răspunsul la dietă. Cu cât știm mai multe, cu atât mai mult putem individualiza tratamentul pentru oameni.

Nici unul, nici un alt studiu sugerează Ideea că dietele ar trebui să fie bacteriile intestinale pierdere în greutate 2021 are sens, spune Angelone. Cel mai probabil, beneficiul anumitor bacterii are legătură cu modul în care acestea afectează genele, epigenetica sau modul în care mediul modifică expresia genelor.

Acesta este probabil motivul pentru care există atât de multe informații contradictorii cu privire la metodele de slăbire care funcționează cel mai bine sau la recomandările nutriționale cele mai bune - deoarece acestea depind de individ.

pierde greutatea în mod sănătos