A dormi mai mult pentru pierderea în greutate


Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul.

a dormi mai mult pentru pierderea în greutate

Da, somnul. Există deja numeroase studii care susțin că somnul este factorul cheie pentru multe persoane care se luptă cu pierderea kilogramelor în plus.

a dormi mai mult pentru pierderea în greutate

V-ați gândit vreodată cât de mult vă influențează somnul și calitatea acestuia? Mulți dintre noi am simțit pe pielea noastră cum privarea de somn duce la scăderea randamentului, dar hai să vedem cum altfel ne mai influențează somnul nesănătos. Ce înseamnă un somn sănătos? Când vorbim despre un somn sănătos, trebuie să luăm în considerare trei criterii: cantitatea, calitatea și regularitatea.

Din păcate, numărul persoanelor care dorm suficient este în continuă scădere.

Pierderea în greutate noaptea

Calitatea Pentru a beneficia de un somn sănătos este importantă evitarea consmului de alcool, cafeină și tutun, seara. Absența luminii și a zgomotelor contribuie la îmbunătățirea calității somnului. Regularitatea Somnul sănătos face parte din rutina zilnică. Încercați să vă treziți la aceeași oră în fiecare dimineață și să vă culcați când vă simțiți somnoroși.

Sfaturi pentru un somn sănătos Somnul, creșterea în greutate și obezitatea Somnul nesănătos a fost în mod repetat corelat cu un indice de masă corporală mai mare IMC și cu creșterea în greutate.

Necesarul de somn variază în funcție de individ, dar, în general, studiile au observat modificări ale greutății la mai puțin de șapte ore de somn pe noapte.

Legatura dintre somn si greutate

Excesul ponderal duce la a dormi mai mult pentru pierderea în greutate apneei obstructive în somn AOSdespre care se știe că întreține și agravează obezitatea. AOS scade calitatea și cantitatea somnului pe timpul nopții, care, inevitabil, duce la apariția somnolenței diurne.

  1. PIERDEREA îN GREUTATE PESTE NOAPTE: 15 PAȘI (CU IMAGINI) - SOLUŢII -
  2. Pierderea în greutate noaptea Soluţii Soluţii Noaptea pierzi aproximativ jumătate până la un kilogram întreg de greutate corporală.
  3. Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient.
  4. Trambulină bun pentru arderea grăsimilor
  5. Legatura dintre somn si greutate - Nutrisquare

Somnolența diurnă poate duce la scăderea activității fizice și este necesară scăderea aportului caloric. Fără a se lua această măsură, somnolența diurnă ar putea duce la un câștig ponderal suplimentar și la agravarea obezității.

De asemenea, se pare că lipsa somnului poate provoca pierderea masei musculare.

De ce este somnul important pentru pierderea in greutate?

Mușchiul arde mai multe calorii în repaus decât grăsimea, așa că, prin topirea masei musculare, scade și rata metabolismului bazal. Este un cerc vicios din care este greu de ieșit.

a dormi mai mult pentru pierderea în greutate

Somnul nesănătos duce la creștere în greutate, întreține și agravează apneea obstructivă în somn, care, la rândul ei, provoacă un somn nesănătos. Legătura dintre somn și obezitate Somnul și apetitul S-a descoperit că oamenii care nu dorm suficient au un apetit mai crescut.

a dormi mai mult pentru pierderea în greutate

Ghrelina este hormonul foamei și este secretată în stomac atunci când ne este foame. Secreția sa scade după ce luăm masa.

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

Leptina, în schimb, este hormonul sațietății și este secretată de celulele adipoase. Secreția sa crește după ce luăm masa și ne săturăm.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Un somn nesănătos duce la creșterea secreției de ghrelină și la scăderea secreției de leptină, deci la creșterea senzației de foame. Somnul nesănătos poate crește, de asemenea, consumul de calorii deoarece afectează capacitatea de a controla dimensiunea porțiilor.

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului. Exista o legatura intre durata somnului si obezitate?

Legătura dintre somn și apetit Somnul și alegerile alimentare Se pare că somnul nesănătos promovează alegerile alimentare mai puțin sănătoase. Prin urmare, după o noapte nedormită, nu numai că vom fi mai tentați să mâncăm un bol de înghețată, dar probabil că vă va fi mai greu să practicăm autocontrolul. În plus, studiile au constatat că lipsa de somn poate subțire corpul superior rapid afinitatea pentru alimentele bogate în calorii, carbohidrați și grăsimi.