Pierderea în greutate pe partea sălbatică. Scorul de dietă al sănătății: 3 din 5


Revizuirea dietei sălbatice: funcționează pentru pierderea în greutate?

Linia de jos Scorul de dietă al sănătății: 3 din 5 Dieta sălbatică este o dietă cu conținut scăzut de grăsimi și conținut ridicat de grăsimi, care poate atrage persoanele care doresc să înceteze consumul de alimente procesate și să treacă la un mod mai tradițional de a mânca. Acest articol trece în revistă Dieta sălbatică, inclusiv beneficiile sale pentru sănătate, posibilele dezavantaje și alimente de mâncat și de evitat.

În timp ce poate fi eficientă pentru pierderea în greutate, dieta taie multe alimente sănătoase și ar putea duce la ciclism în greutate. Ce este dieta sălbatică?

pierde greutatea squat challenge cafeaua ajută la arderea grăsimilor

James rulează un site web dedicat dietei sălbatice, rețete cu conținut scăzut de carbohidrați și antrenamente în aer liber. Dieta sălbatică este similară cu dieta paleo în multe feluri, inclusiv în accentul său pe surse de alimente tradiționale întregi, precum carne, pește și legume.

încercând să piardă în greutate sinonim pierdere avansată în greutate rockville md

Principiile dietei sunt relativ simple: Evitați cerealele, alimentele procesate și zaharurile: În timp ce urmați dieta sălbatică, restricționați-vă aportul de alimente procesate, cereale și zaharuri adăugate.

Prioritizează alimentele întregi: Dieta pune accent pe alimentele întregi, neprocesate. Se încurajează alegerea produselor organice, a cărnii crescute pentru pășune și a peștilor prinși de sălbăticie. Mențineți un aport scăzut până la moderat de carbohidrați: Dieta sălbatică este o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați. Sursele de carbohidrați pe care le puteți mânca includ fructe, câteva amidon și multe legume non-amidonice.

Pierderea în greutate pe partea sălbatică, Рекомендованные объявления

Faceți o masă săptămânală de înșelat: Vă puteți bucura de o masă de înșelat o dată sau de două ori pe săptămână. Acest lucru este menit să satisfacă poftele, să prevină bingele și să stimuleze metabolismul.

  • Rezultatele pierderii în greutate 1 lună
  • Cum să pierdeți în greutate în timp ce pe femara
  • Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi.

Placa sălbatică Dieta sălbatică este menită să sporească capacitatea corpului tău de a arde eficient grăsimea. Mesele pentru această dietă ar trebui să se concentreze foarte mult pe legume, în timp ce se trag și de la alte grupuri alimentare.

Încercați să respectați următoarele recomandări pentru fiecare grup alimentar: Legume: Legumele verzi și frunze ar trebui să constituie majoritatea meselor. Dieters ar trebui să încerce să aleagă produse organice ori de câte ori este posibil.

Pierderea în greutate pe partea sălbatică Pentru a maximiza pierderea de grăsime, vi se solicită să mențineți aportul de fructe sub două porții pe zi. Amidonuri: Amidonul, cum ar fi cartofii dulci, este recomandat doar persoanelor deosebit de active sau celor care sunt mai puțin toleranți la grăsimi și proteine.

Conform site-ului Wild Diet, compoziția dvs.

  1. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide Pierdere în greutate e34
  2. Ulei de nucă de cocos pentru pierderea în greutate: cum să luați, recenzii - Societate -

Purtătorii potențiali sunt încurajați să achiziționeze cartea Wild Diet sau Programul de pierdere de grăsime de 30 de zile pentru dieta sălbatică. Vi se cere să vă înscrieți cu regimul cel puțin 30 de zile pentru a vedea progresul pierderea în greutate pe partea sălbatică. Dieta sălbatică nu implică numărarea caloriilor.

Pierdere în greutate sălbatică, Related Content

Pur și simplu te încurajează să stai departe de anumite alimente. Acesta subliniază alimente întregi și vegetale de calitate superioară. Poate promova pierderea în greutate? Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați s-au dovedit a fi o metodă eficientă de pierdere în greutate. De exemplu, un studiu efectuat la de adulți obezi a legat pierderea în greutate pe partea sălbatică dietă cu conținut scăzut de carbohidrați - la mai puțin de 40 de grame de carbohidrați net pe zi - la mai multe pierderi în greutate, pierdere de grăsime și păstrarea masei musculare în comparație cu o dietă cu conținut scăzut de grăsimi 1.

slăbirea porcului tras modelarea pentru a pierde in greutate

O revizuire a 53 de studii efectuate la peste Dieta sălbatică este de asemenea relativ bogată în proteine, un factor puternic în pierderea în greutate. Proteina este cea mai satioasă dintre toate substanțele nutritive, ceea ce înseamnă că vă ajută să vă mențineți plin între mese, ceea ce poate preveni supraalimentarea și crește pierderea în greutate 3. În plus, Dieta sălbatică accentuează produsele proaspete precum legumele și fructele.

pierderea de grăsime ckd pierderea în greutate sânii droopie

Dietele bogate în aceste alimente sunt asociate cu scăderea greutății corporale și pierderea în greutate mai mare 5, 6, 7. Mai mult, tăierea alimentelor procesate, cum ar fi băuturile încărcate cu zahăr, bomboanele și produsele coapte, este o modalitate excelentă de a îmbunătăți sănătatea și de a scădea kilogramele în exces.

În loc de o concluzie A fi supraponderal nu este doar urât.

Pe baza dovezilor științifice, un plan alimentar cu conținut scăzut de carbohidrați, bazat pe alimente precum Dieta sălbatică, va duce cel mai probabil la pierderea în greutate. Alte beneficii În afară de potențialul de a promova pierderea în greutate, Dieta sălbatică poate oferi, de asemenea, beneficii suplimentare. Promovează alimente întregi Dieta sălbatică subliniază importanța consumului de alimente întregi și hrănitoare.

Consumul alimentelor întregi precum legume, grăsimi sănătoase, păsări de curte, ouă, pește și fructe este esențial pentru sănătatea ta 8. Aceste alimente conțin substanțe nutritive de care organismul dvs. Indiferent de preferința dvs.

Pierderea în greutate pe partea sălbatică

Nu necesită contorizarea caloriilor Pierderea în greutate pe partea sălbatică diete subliniază restricția de calorii asupra alimentelor nutritive de înaltă calitate. Dietele care se concentrează pe restricția de calorii duc adesea la ciclism în greutate - perioade repetate de slimming costume de halloween în greutate, urmate de creștere în greutate - pentru că sunt greu de respectat pe termen lung 9.

Ciclismul în greutate - cunoscut și sub denumirea de dieta yo-yo - nu este asociat numai cu redobândirea greutății, ci și creșterea inflamației în organism În plus, concentrarea asupra calității asupra caloriilor te încurajează să formezi o relație sănătoasă cu toate alimentele, indiferent de conținutul de calorii.

Restrângând alimentele bogate în calorii, procesate și consumând alimente bogate în nutrienți, umplute, adepții Dietei Sălbatice pot găsi succes fără a fi nevoiți să vă îngrijorați de urmărirea caloriilor. Poate ajuta controlul zahărului din sânge Deoarece Dieta sălbatică elimină alimentele procesate, cum ar fi zaharurile adăugate și carbohidrații simpli, poate fi o alegere bună pentru cei care se luptă cu controlul zahărului din sânge.

Alimentele bogate în zaharuri adăugate, cum ar fi băuturi îndulcite și bomboane, cresc nivelul glicemiei și pot crește rezistența la insulină, un factor care contribuie la diabetul de tip 2, obezitatea și alte condiții de sănătate Dieta sălbatică este bogată în fibre, proteine, antioxidanți și grăsimi sănătoase - toate acestea sunt recomandate persoanelor cu diabet și prediabet Studiile arată că dieta paleo - care este similară cu dieta sălbatică - îmbunătățește sensibilitatea la insulină și reduce nivelul de zahăr din sânge la persoanele cu diabet zaharat de tip 2 Poate reduce riscul de boli cronice Dietele bogate în alimente procesate sunt asociate cu un risc crescut de boli cronice, cum ar fi obezitatea, bolile de inimă, diabetul și anumite tipuri de cancer Pe de altă parte, dietele care se concentrează pe alimentele întregi și limitează alimentele procesate sunt legate de un risc redus de boală cronică.

Pierdere în greutate e34

De exemplu, dietele bogate în legume, nuci, semințe, fructe și fructe de mare oferă protecție împotriva bolilor de inimă, în timp ce consumul de băuturi îndulcite și fast-food crește riscul bolilor de inimă Oprirea alimentelor procesate poate reduce, de asemenea, riscul de apariție a anumitor tipuri de cancer.

Un studiu realizat în Mai mult, dietele bogate în legume precum Dieta sălbatică sunt asociate cu un risc mai mic de cancer Dezavantaje potențiale Deși Dieta sălbatică oferă multe avantaje, are și unele dezavantaje. Interzice anumite alimente sănătoase În timp ce Dieta sălbatică promovează multe alimente sănătoase, exclude anumite produse nutritive.

De exemplu, boabele sunt în afara limitelor, iar fasolea și lintea sunt descurajate dacă nu sunt înmuiate, încordate și fierte lent.

  • 25 mituri de pierdere în greutate
  • Purina studiu de pierdere în greutate
  • Care sunt dietele cu trandafir sălbatic?

În plus, amidonul sănătos, cum ar fi cartofii dulci, este restricționat pentru oricine nu este extrem de activ. Totuși, același lucru se poate spune și în cazul altor planuri de consum redus de carbohidrați, cum ar fi dieta paleo.

Taierea carbohidraților poate, într-adevăr, să provoace pierderea în greutate și să îmbunătățească sănătatea.