Vit d3 pentru pierderea în greutate. Related Content


vit d3 pentru pierderea în greutate john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna

Ciupercă Este cunoscut faptul că vitamina D vă ajută să vă întăriți oasele și imunitatea. Dar noile descoperiri arată că deficiența sa este legată de obezitate sau creșterea în greutate 1.

vit d3 pentru pierderea în greutate pierderea în greutate channel nouă știri

Multe persoane care fac dietă au dificultăți în a pierde în greutate chiar și atunci când urmează o dietă strictă și se antrenează în mod regulat. Dacă vă aflați, de asemenea, în aceeași barcă, verificați nivelul de vitamina D. Și dacă sunt scăzute, puteți lua suplimente de vitamina D, puteți face plimbări dimineața devreme sau puteți consuma alimente bogate în vitamina D.

În acest articol, veți găsi totul despre vitamina D și creșterea în greutate, doza de supliment de vitamina D, vitamina D -alimente bogate și cum funcționează vitamina D pentru slăbit. Glisati in sus!

Beneficii pentru organism

Ce este vitamina D? Shutterstock Vitamina D este, de asemenea, cunoscută sub numele de vitamina soarelui, deoarece este sintetizată atunci când corpul dumneavoastră este expus la lumina soarelui. Este o vitamină solubilă în grăsimi, este stocată în celulele adipoase și ajută la menținerea unei greutăți sănătoase. Principalele forme de vitamina D sunt vitamina D2 ergocalciferol și vitamina D3 calciferol.

Vitamina D3 este sintetizată în pielea umană atunci când este expusă la soare. Vitamina D2 se adaugă în alimente și este creată de om 2.

Vitamina D3 Și Pierdere În Greutate 💪💪 Totul Despre Fitness Și Un Stil De Viață Sănătos -

Vitamina D facilitează absorbția calciului și a fosforului, ajutând astfel la menținerea oaselor puternice 3. De asemenea, ajută la întărirea sistemului imunitar 4.

vit d3 pentru pierderea în greutate 29 și nu pot pierde în greutate

Deci, cum duce deficitul de vitamina D la obezitate? Aflați mai departe.

vit d3 pentru pierderea în greutate fără boabe fără scădere în greutate de zahăr

Vitamina D pentru pierderea în greutate - Cum este legată deficiența de vitamina D de creșterea în greutate? Shutterstock Legătura dintre obezitate și deficitul de vitamina D este încă în stadiul său incipient.

Obezitatea - o posibilă cauză pentru deficitul de vitamina D

Dar există suficiente studii pentru a face ipoteza că indivizii obezi sunt deficienți de vitamina D și invers. Să trecem la știința din spatele ei.

vit d3 pentru pierderea în greutate auburn review uri de pierdere în greutate

Într-un alt studiu, oamenii de știință au selectat în mod aleatoriu femeile obeze și supraponderale și le-au oferit fie un placebo, fie un supliment de vitamina D de UI. Cercetătorii au descoperit că femeile care au fost suplimentate cu vitamina D au arătat o reducere semnificativă a masei grase corporale 7. Într-un alt studiu pe copiii etiopieni, oamenii de știință au constatat, de asemenea, că o expunere mai redusă la lumina vit d3 pentru pierderea în greutate a dus la deficiența vitaminei D, care a afectat apoi masa de grăsime corporală a copiilor.

Copiii obezi și supraponderali s-au dovedit a avea deficit de vitamina D 8.

Cercetările arată: un nivel ridicat de vitamina D poate spori pierderea în greutate

Deci, este clar că persoanele obeze sau supraponderale tind să fie deficiente în vitamina D din cauza lipsei expunerii la soare sau a aportului mai mic de alimente bogate în vitamina D.

Cu toate acestea, sunt necesare studii mai concrete pentru a confirma mecanismul exact al modului în care vitamina D deficitul duce la obezitate. Dar creșterea consumului de vitamina D sau sinteza în organism va duce la pierderea în greutate?

¿CUÁNTA VIT D NECESITAMOS?

Derulați în jos pentru a afla. Nivelurile mai ridicate de vitamina D conduc la scăderea în greutate? Shutterstock Au fost efectuate mai multe studii pentru a afla dacă creșterea nivelului de vitamina D ar putea duce la pierderea în greutate.

Pana de curand, oamenii de stiinta au crezut ca functia biologica primara a vitaminei D a fost de a ajuta organismul sa absoarba calciu, ceea ce va ajuta sa va consolidati oasele si sa preveniti osteoporoza.

Oamenii de știință americani au studiat efectul suplimentării cu vitamina D asupra femeilor în vârstă. Cercetătorii de la Universitatea de Științe Medicale din Teheran au efectuat un experiment pe femei sănătoase și obeze. Au fost împărțiți în două grupuri - un grup a fost pe supliment de vitamina D, iar celălalt pe placebo.

vit d3 pentru pierderea în greutate pierderea la jumătate de greutate

După 12 săptămâni, oamenii de știință au descoperit o reducere semnificativă a masei grase corporale la femeile obeze doar prin creșterea concentrațiilor de vitamina D Deci, da, dacă reușiți să introduceți vitamina D în sistemul dvs. Dar cum?

Fresh articles

Iată trei opțiuni grozave. Modalități de creștere a nivelurilor de vitamina D pentru scăderea în greutate Expunere solară Expunerea la soare este foarte importantă dacă doriți să creșteți nivelul de vitamina D din corpul dumneavoastră. Ridică-te dimineața devreme 5 dimineața - dimineața și mergi la plimbare sau la jogging. Aerul proaspăt vă va ajuta să vă vindecați corpul și să vă mențineți în formă.

Expunerea la soare după 8 dimineața poate fi periculoasă și ar trebui să aplicați protecție solară pentru pierdere în greutate tlc austin preveni deteriorarea pielii. Supliment de vitamina D Dacă nu puteți merge la plimbare dimineața devreme, trebuie să luați în considerare administrarea de suplimente de vitamina D.

Veți începe să vedeți o schimbare semnificativă a nivelurilor de energie, vă veți simți mai puțin obosiți și veți avea un somn și o memorie mai buni.

Consecințele deficienței

Cu toate acestea, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a lua suplimente de vitamina D. Alimente bogate în vitamina D Aceasta este de fapt a doua cea mai bună opțiune pentru creșterea nivelului de vitamina D. Există diverse alimente bogate în vitamina D și care ar trebui incluse în dieta ta zilnică. Consultați următoarea listă de alimente bogate în vitamina D. Lapte Shutterstock Laptele de vacă plin de grăsime este o sursă excelentă de vitamina D și calciu. Și se știe că atât vitamina D cât și calciu ajută la construirea oaselor puternice.

Asigurați-vă că aveți cel puțin un pahar de lapte fie dimineața, fie înainte de culcare în fiecare zi. Ulei de ficat de cod Shutterstock Uleiul de ficat de cod este un supliment popular care este bogat în acizi grași omega Dar este, de asemenea, o sursă bună de vitamina D. Somonul și macroul nu sunt doar carne slabă și bogată în omega-3, ci și surse bogate de vitamina D. De fapt, somonul de 3 oz conține mai vit d3 pentru pierderea în greutate decât valoarea zilnică.

Asigurați-vă că coaceți aceste pești în loc să le prăjiți sau să le faceți la grătar. Migdale Shutterstock Migdalele sunt nuci sănătoase, care sunt încărcate cu omega-3, proteine, calciu și vitamina D.

Migdalele nesărate sunt cele mai bune pentru pierderea în greutate.