Cum de a forța trenul pentru a pierde grăsime


Mănâncă mai multe proteine Când vorbim despre pierderea în greutate, este adesea neclar că grăsimea nu este singura substanță care contribuie la greutatea corporală.

Înțelegeți cum funcționează pierderea în greutate

Mușchiul slab reprezintă, de asemenea, o mare parte din greutatea corporală. Majoritatea oamenilor doresc să piardă doar grăsime corporală, nu și mușchi. Cu dieta corectă și planul de exerciții fizice, puteți pierde grăsimea abdominală menținând în același timp masa musculară, ceea ce va împiedica scăderea numărului de pe scară. Bacsis Arderea grăsimilor și construirea mușchilor vă vor ajuta să vă mențineți greutatea corporală.

Mușchi vs.

cum să pierdeți rapid excesul de grăsime cum să pierdeți în greutate și să rămâneți subțire

Grăsime Poate ai auzit pe oameni spunând că mușchiul este mai greu decât grăsimea. Nu este adevarat. Un kilogram este un kilogram și, indiferent dacă este un kilogram de mușchi, grăsime sau pene, cântărește - un kilogram!

Ceea ce înseamnă ei este că dacă iei un masă egală de mușchi și grăsime, masa mușchiului va cântări mai mult decât masa de grăsime. Asta pentru ca țesutul muscular este mult mai dens decât grăsimea, și, prin urmare, mai greu.

O puteți vedea într-un alt mod - un kilogram de mușchi ar ocupa mai puțin spațiu decât un kilogram de grăsime.

Ce este nevoie pentru a pierde grăsime

Pierderea masei musculare slabe Dietele de slăbit pot avea adesea un dezavantaj. Când restricționați caloriile, corpul dvs. Acest lucru este valabil mai ales în cazul dietelor cu conținut scăzut de calorii și al celor cu conținut scăzut de carbohidrați.

Pierderea masei musculare slabe vă va face să pierdeți mai multă greutate corporală - numărul de cum de a forța trenul pentru a pierde grăsime cantar - decât masa grasă. Cum de a forța trenul pentru a pierde grăsime, pentru a vă menține greutatea corporală în timp ce pierdeți grăsimea din burtă, trebuie să mențineți - și să construiți - masa musculară slabă.

Cel mai bun arzător de grăsime pe burtă Dacă în prezent nu faceți niciun antrenament de forță, este timpul să începeți - din câteva motive.

  • Kinobody agresiv fat pierdere review
  • 10 mișcări de ardere a grăsimilor corporale - Quinoa pierdere în greutate succes
  • Craft bere și pierdere în greutate
  • Pierderea sanatoasa a grasimilor Acolo unde corpul tău stochează grăsime are mult de-a face cu genetică.
  • Nuntile, reuniunile si vacantele au un mod de a ne strecura si de a ne prinde din paza.
  • Suplimente eficiente de pierdere în greutate
  • Modalități de scădere eficientă în greutate

Primul este că masa musculară slabă este un arzător eficient al grăsimilor din burtă. Mușchiul este mai activ din punct de vedere metabolic decât grăsimile.

pierderea în greutate nikki webster centrele de scădere în greutate mississauga

Al doilea motiv este că construirea mușchilor pe măsură ce pierdeți grăsime va ajuta la menținerea numărului de pe scară de la scădere. Și dacă vrei câştig greutate în timp ce pierzi grăsime, creșterea mușchilor și mai mult te va ajuta să faci asta. Planuiesc sa tren de forță toate grupele musculare majore de două ori pe săptămână.

thalgo slim 7 băutură slăbită poate karate să piardă în greutate

Efectuați exerciții compuse - cele care utilizează mai mult de un grup muscular simultan - pentru a construi mușchi și arde calorii în același timp. Exemplele includ genuflexiuni, lovituri, ascensoare moarte, flotări, presă pe bancă, trageri și rânduri. Do trei seturi de opt până la 12 repetări pentru fiecare exercițiu, odihnindu-se timp de una până la trei minute între seturi.

Bacsis Dacă vrei să pierzi doar grăsimea de pe burtă, nu-ți pierde timpul în sală făcând o mulțime de greutăți.

Ea Credea Ca Nu A PATIT Nimic GRAV ,Dar Medicul I-a Scos Din NAS Ceva INGROZITOR

Nu puteți detecta la fața locului, deci nu vă va ajuta să pierdeți grăsimea din burtă. În timp ce unele exerciții abdominale vă vor beneficia de forța de bază, veți obține mai multe rezultate concentrându-vă asupra exercițiilor compuse din mai multe grupe musculare.

Ajuta trenul cu pierderea de grăsime. Traducere "to lose fat" în română

Faceți cardio corect Este o greșeală obișnuită să crezi că cardio - și mai mult cardio - este cel mai bun exercițiu pentru pierderea de grăsime. Cu siguranță trebuie să faceți cardio - este bun pentru sănătatea dumneavoastră generală și vă ajută să ardeți câteva calorii în plus. Cu toate acestea, atunci când menținerea mușchilor este obiectivul dvs.

  • Poți să pierzi în greutate pe fluoxetină
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA FĂRĂ A PIERDE MUȘCHIUL: SFATURI ȘI TRUCURI - SĂNĂTATE -
  • Scoala de slabit youtube
  • Exercitarea la vărsare de lire sterline Care este mai eficient pentru pierderea de grăsime: cardio sau greutăți?
  • Cel mai bun moment pentru cardio este dimineața.
  • Ierburi care vă ajută să pierdeți în greutate
  • Pierderea în greutate fără făină

Autorul și antrenorul de forță Christian Thibaudeau spune că există un punct cardio dulce. Făcând o mulțime de cardio de intensitate moderată, în special antrenamentul aerobic de anduranță, crește nivelul cortizolului hormonului stresului. În timp ce acest hormon joacă roluri importante în controlul zahărului din sânge și în reglarea metabolismului și ajută la controlul inflamației, accelerează și descompunerea proteinelor, potrivit Ryan Andrews, MS, RD.

Nivelurile cronice crescute de cortizol din sânge pot duce la pierderea mușchilor.

Anemia și exercițiile fizice nu fac casă bună. Cum o depistezi și cum o tratezi

Alergarea pe distanțe lungi este în special legată de pierderea de proteine. Antrenamentul de înaltă intensitate, care durează mai mult de 15 minute, 23 de ani pierdere în greutate masculină, de asemenea, eliberarea cortizolului, spune Thibaudeau.

Prin urmare, pentru a menține și a construi în mod optim masa musculară, sugerează el cardio de mică intensitate, cum ar fi mersul într-un ritm liniștit timp de o oră sau scurtele antrenamente cardio de intensitate ridicată care nu durează mai mult de 15 minute. Reduceți caloriile în mod conservator Restricția calorică se află în centrul tuturor dietelor de slăbit.

arizona pierdere în greutate jason statham pierdere în greutate

De multe ori se pune prea mult accent cât costă mai degrabă mănânci decât ce tu mananci. Acesta din urmă este de fapt cel mai important dintre cele două, deoarece ceea ce mănânci determină capacitatea ta de a-ți controla pofta de mâncareși, astfel, controlați aportul de calorii.

A pierde grăsime și a construi mușchi în același timp este o pantă alunecoasă - reduceți-vă prea mult caloriile și corpul nu va avea energia și materiile prime de care are nevoie pentru a construi țesutul muscular sau pentru a menține țesutul muscular pe care îl aveți deja. Și s-ar putea să nu aveți energia pentru a intra în sala de sport în fiecare zi.

În plus, dacă ați fost anterior sedentar, inițierea unui program de exerciții poate crește necesarul de calorii al corpului. În funcție de cantitatea de surplus de calorii pe care ați avut-o înainte de a începe un program de antrenament, nivelurile crescute de activitate și nevoile de recuperare ale corpului dvs. Bacsis Nu poți viza doar burta pentru pierderea de grăsime.

Tăiați caloriile

Dacă aveți grăsime în alte zone ale corpului, este posibil să observați reduceri în aceste zone înainte ca stomacul dvs. Dar dacă rămâneți cu dieta și programul de exerciții fizice, în cele din urmă vă veți atinge obiectivele de pierdere a grăsimii din burtă. Mănâncă mai multe proteine Creșterea aportului de proteine în timp ce pierdeți în greutate vă poate ajuta să mențineți masa musculară. Într-un studiu publicat în The American Journal of Clinical Nutrition înun aport crescut de proteine, împreună cu un deficit de calorii și antrenament de rezistență, a ajutat participanții să piardă grăsime și să câștige în același timp masă musculară.

Linia de jos Dacă ați lucrat din greu pentru a vă forma, totuși doriți să pierdeți grăsime, este posibil să aveți îngrijorarea că veți pierde și mușchi.

Cu toate acestea, antrenamentul de forță crește nevoile dvs.