Pierderea inch mai degrabă decât pierderea în greutate


Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Cât cântărești? În timp ce nu este o întrebare, cei mai politicoși oameni cer, majoritatea dintre noi probabil știu răspunsul. Indiferent dacă vă cântăriți în această dimineață, ieri sau săptămâna trecută, există șanse mari ca pasul pe o scară să fie ceva ce faceți în mod regulat.

pierderea inch mai degrabă decât pierderea în greutate

Studiile au arătat că cântărirea în mod regulat vă poate ajuta să vă mențineți pierderea în greutate pe termen lung.

Este minunat, dar dacă nu ați pierdut încă greutatea?

Related Content

În acest caz, trecerea pe scară poate să nu fie cea mai pozitivă experiență. Unele gânduri comune pe care le puteți avea: "Am câștigat 5 lbs de ieri? Ce-i în neregulă cu mine? Uneori scara poate ajuta, dar uneori poate dauna. Să cântărești sau să nu cântărești? Pentru unii dintre voi, ideea că nu știți greutatea dvs. Acest lucru este adevărat, în ciuda faptului că o scală, spre deosebire de fasolea lima, are tot felul de emoții, gânduri și credințe atașate la ea.

În momentul în care pasi pe ea, decideți lucruri despre dvs.

Pierdere in greutate Vs. Pierderea de grăsime: Știți diferența? - Victor Diaconescu

Este adesea legat de imaginea corpului nostru, lucru pe care mulți dintre noi ne luptăm regulat. Pentru unii oameni, scara este un instrument important și util pentru menținerea pierderii în greutate, dar, pentru alții, poate împiedica succesul.

La care grupă intrați? Dacă nu sunteți sigur, aflați mai multe despre motivele pentru care s-ar putea să doriți să scoateți scara. Numai ce am inceput? S-ar putea să dați scara Scala este un instrument excelent pentru persoanele care mențin pierderea în greutate. Văzând greutatea lor în fiecare zi este o modalitate de a vă asigura că ei pierderea inch mai degrabă decât pierderea în greutate pe drumul lor cu dieta lor și programul de exerciții fizice.

Pagina principala Mâncați mai puțin, simțiți-vă plin: Planul de dietă volumetrică funcționează pentru pierderea în greutate? Volumetria este un plan de slăbit creat de Barbara J.

Cu toate acestea, dacă începeți doar un program de scădere în greutate, numărul de pe scară poate fi înșelător, ceea ce face să credeți că nu faceți progrese chiar și atunci când sunteți. În primul rând, când începeți să faceți exercițiul, progresul pe care îl faceți se întâmplă în interiorul corpului dvs. Inima ta învață cum să pompezi sângele mai eficient, corpul tău creează mai multe mitocondrii ca răspuns la această nouă cerere și muschii tăi devin din ce în ce mai puternici pentru a te adapta la antrenamentele tale.

Acestea sunt lucruri care pur și simplu nu vor apărea pe o scară.

  • Pierdere în greutate de 38 de kilograme Pierdere în greutate: de ce și când să vă faceți griji
  • Când vă cântărește nu vă ajută cu pierderea în greutate
  • Pierderea inch, dar nu pierde in greutate?, Pierderea de grăsime vs pierderea de inci
  • Kg pierdere în greutate pe săptămână
  • Înregistrați-vă cu cum vă simțiți să măsurați greutatea Calculul greutății dvs.

Din păcate, munca grea a dietei și a exercițiilor fizice nu este întotdeauna reflectată pe scara pentru exerciții noi, mai ales în primele câteva săptămâni. Câteva lucruri care se pot întâmpla când începeți un program de scădere în greutate: Rezultate întârziate - Cât durează modificările de greutate pentru a fi afișate pe scară?

Cei mai mulți dintre noi au nevoie de mai multe săptămâni de dietă și exerciții fizice înainte de a vedea schimbări semnificative pe scară, și chiar și atunci putem obține citiri diferite pe baza fluctuațiilor de greutate de zi cu zi. Așteptări nerealiste - Când lucrați din greu la antrenamentele și dieta dvs.

Fresh articles

Viziunea tunelului - ne concentrăm astfel încât să blocheze alte lucruri pe care le scoatem din antrenamentele noastre. Recompensele pe termen lung ale exercițiilor fizice nu sunt întotdeauna evidente atunci când sunteți începători și uitați că există alte motive pentru a vă exercita și a mânca sanatos.

WhatsApp Formula slăbirii este simplă: să mănânci mai puține calorii decât arzi. Dar metodele de a face asta pot varia. Pentru a afla ultimele informații despre pierderea în greutate, Live Science a efectuat o căutare de luni de zile pentru cele mai bune informații.

Dacă sunteți descurajat de ceea ce vedeți pe scară, vă recomandăm să vă cântăriți o dată pe lună, mai degrabă decât zilnic sau săptămânal, pentru a vă oferi corpului timp să se adapteze la ceea ce faceți. Doar scoateți scara din amestec pentru o vreme pentru a vedea dacă se schimbă ceva pentru tine mental.

Ce este greutatea sănătoasă? - Obezitate / Pierdere în Greutate / Fitness -

S-ar putea să știți că sunteți mai motivați atunci când eliminați această descurajare. O alta optiune este sa-ti schimbi concentrarea de la minutiae a pierderii in greutate si sa te concentrezi pe ceea ce ai de fapt nevoie sa faci sa ajungi acolo, cum ar fi: Afișați-vă pentru antrenamentele dvs. Acum aveți ceva tangibil pe care îl puteți urmări în mod regulat.

pierderea inch mai degrabă decât pierderea în greutate

Văzând un calendar al antrenamentelor completate vă va da un sentiment de succes că scara nu ar putea. Noțiuni de bază pentru a cunoaște corpul dvs.

Pierderea de grăsime vs pierderea de inci, Categorii populare

Luați primele câteva săptămâni pentru a experimenta, a vă condiționa corpul și pentru a afla ce vă este capabil. Învățați cum să faceți exerciții - dacă sunteți începător, există o curbă de învățare care vă poate dura puțin pentru a depăși.

pierderea inch mai degrabă decât pierderea în greutate

Oferiți-vă spațiu pentru a afla forma bună, tehnica solidă și metodele eficiente de antrenament înainte de a vă pune prea multă presiune asupra dvs. S-ar putea să dați scara Un prieten de-al meu își tratează scara în același fel în care poți trata un șarpe otrăvitoare.

Măsurați pierderea în greutate fără scară

Îl ascunde în dulapul ei pierderea inch mai degrabă decât pierderea în greutate se strecoară ori de câte ori îi prinde accidental vederea. Mulți dintre noi au același răspuns visceral la orice scară - un tremur atunci când trecem la scară la sala de gimnastică sau o gură uscată instant când este instruit să stea pe scală la cabinetul medicului.

Pierdere în greutate de 38 de kilograme Răspunsul 1: Deci, aveți o înălțime de cm, cântărind 63 kg calculat din IMC. Singura grijă pe care tocmai mi-aș fi bazat-o pe aceste statistici este că, probabil, purtați mai multă grăsime decât ar trebui, mai degrabă decât mușchi pe o figură foarte subțire. Motivul pentru care aș avea această presimțire este că aveți o talie de 32 inch și o greutate destul de redusă. Am o înălțime de cm, cântăresc 74 kg și am o talie de 32 inci - când aveam 63 kg cu mult timp în urmăaveam o talie de 27 inci.

Schimbarea stilului tău de viață și a obiceiurilor este destul de dificilă fără a adăuga presiunea de a pierde un anumit număr de lire sterline în fiecare săptămână. Corpul tău nu va coopera întotdeauna și rareori vei obține totul perfect din zi în zi.

Pornirea pe piciorul drept înseamnă: Un mediu favorabil al familiei și prietenilor care vă încurajează să vă atingeți obiectivele. Obiective realiste care te motivează zi de zi.

Pierdere în greutate de 38 de kilograme

Un plan de exerciții echilibrat care se potrivește programului dvs. Un mod de a face față obstacolelor în exercitarea înainte de a se întâmpla. Dacă scala nu se încadrează în acel mediu încurajator, poate fi timpul pentru o schimbare. Te temi să faci scara în fiecare dimineață? Dacă răspunsul este da, luați în considerare: Stabilirea obiectivelor de pierdere în greutate - Concentrarea pe a fi sănătoasă, potrivită și activă poate suporta presiunea, permițându-vă să vă bucurați de stilul tău de viață activ.

pierderea inch mai degrabă decât pierderea în greutate

Găsiți scopuri semnificative - Obiectivele semnificative sunt cele cu care rămânem când timpul devine greu. Luați în considerare posibilitatea de a vă alătura unei călătorii de caritate sau de a lucra cu un prieten care are nevoie de sprijin. Îți vei aduce aminte de motivele mai profunde ale faptului că exercițiul este o parte importantă a vieții tale.

Discutați cu prietenii sau membrii familiei care vă exercită și întrebați cum o gestionează. S-ar putea să fiți inspirați să aflați cum se potrivesc oamenii reali în viața lor.

În loc să urmăriți scara, concentrați-vă asupra creării unui stil de viață sănătos.