Sprinturile arde grăsimile mai repede. Cele mai bune exercitii cardio pentru arderea grasimii | Hunk body


In continuare veti afla cum!

sprinturile arde grăsimile mai repede

Majoritatea antrenamentelor mele au loc in sala de gimnastica, dar cateodata am nevoie de o schimbare de peisaj. Sunt un sportiv, asa ca primul meu impuls este adesea sa-mi iau adidasii si sa gasesc o pista in aer liber.

Ori de cate ori ma intreaba cineva ce fac pentru a-mi lucra partea inferioara a corpului, recomand antrenamentul cu sprinturi si sarituri.

sprinturile arde grăsimile mai repede

Este o rutina de patru pasi care incorporeaza incredere, viteza si explozivitate, sprinturi pentru cardio si scari pentru forta.

Antrenamentul imi permite sa ard o cantitate de calorii in timp ce construiesc viteza, puterea si conditionarea.

Arde grasimea printr-o metoda clasica cu sprinturi si scari | Mihai Constantin

Indiferent daca luptati impotriva depresiei de dupa iarna sau cautati o scuza pentru a va bucura de soarele de vara, faceti-va rutina in aer liber deoarece aerul proaspat poate face minuni pentru starea dumneavoastra de spirit.

Ca sa nu mai vorbim, aproape intotdeauna miroase mai bine decat in sala de gimnastica. Daca sunteti nou in acest stil de antrenament, nu trebuie sa simtiti ca trebuie sa va fortati pana la capatul puterilor. Trebuie doar sa va concentrati asupra imbunatatirii antrenamentului de fiecare data cand il efectuati. Puteti sa-l inlocuiti cu ziua obisnuita de leg day sau puteti sa-l adaugati la rutina obisnuita de cardio. Fiecare alergare va acoperi o distanta de aproximativ 25 de metri aproximativ 80 de picioare.

Prima parte a 4 săptămâni provocare în greutate — lovitura posteriorului cu picioarele — este exact ceea ce pare. La o miscare usoara, cu impact redus, adu-ti piciorul liber in spatele tau pentru a lovi posteriorul usor. Nu va faceti griji cu privire la viteza pe care trebuie sa o aveti; doar sa va concentrati pe obtinerea unei intinderi bunea unei incalziri corespunzatoare pentru a nu face intindere musculara.

sprinturile arde grăsimile mai repede

Efectuati aceasta intindere pentru 25 de metri. Alti 25 de metri alergare cu genunchii la piept.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Continuati pe pista, alternand picioarele. Din nou, nu trebuie sa va grabiti ci doar trebuie sa efectuati exercitiul corect; Intoarceti-va si repetati fara sa va odihniti. Pentru a efectua un inchworm, incepeti sprinturile arde grăsimile mai repede pozitie in picioare, cu picioarele cativa centimetri distanta.

sprinturile arde grăsimile mai repede

Inclinati-va inainte, mentinandu-va genunchii drepti daca este posibil si asezati ambele maini pe pamant cu un picior in fata degetelor de la picioare. Ia-ti un moment sa te opresti aici in pozitia dublata, imbratisandu-ti picioarele si intinzandu-ti tendoanele picioarelor.

In cele din urma, terminati-va incalzirea, facand pasi de mers pe jos cu o rasucire.

Care Este Exercitiul Nr. #1 Pentru Arderea Grasimii?

Efectuati o cadere profunda, adugand genunchiul din spate pana la sol si rasuciti torsul spre piciorul din fata. Ar trebui sa simtiti intinderea in centrul dvs. Cand efectuati aceste exercitii, amintiti-va sa miscati muschii intr-o maniera rapida, exploziva, luand muschiul tinta dintr-o pozitie complet contractata pana la o pozitie complet extinsa, atunci cand este posibil.

Aceste salturi mari sunt similare cu sariturile, dar mai puternice. Sariti pe piciorul drept, folosindu-l pentru a va conduce genunchiul stang si mana in sus. Lucrati pe un salt cat mai mare posibil si nu va deplasati neaparat inainte. Repetati cu picioarele alternative pentru 25 de metri. Apoi, intoarce-te si du-te in salturi lungi.

Cardio Pentru Abdomn - Arde Grasimea De Pe Abdomen Rapid

Spre deosebire de salturile inalte, acestea ar trebui sa acopere cat mai mult teren posibil cu fiecare salt, ramanand scazut. Incepeti intr-o pozitie inclinata, cu bratele intinse in spatele dvs. Sariti in fata exploziv, apropiindu-va bratele pentru a oferi un impuls. Nu lasati capul sa se scufunde sub genunchi; nu este necesar sa mergem asa de jos. Pe masura ce aterizati, incercati sa va miscati prin incaltaminte degetele de la picioare.

Efectuati-le pentru 25 de metri. Finalizati circuitul plyo cu 20 de salturi.

Arde grasimea printr-o metoda clasica cu sprinturi si scari

Cu picioarele apropiate, sariti cat mai inalt in aer, aduceti genunchii in sus pe masura ce va ridicati. Incercati sa va atingeti genunchii cu mainile in fata pieptului, pentru a va asigura ca sprinturile arde grăsimile mai repede picioarele suficient de indepartate.

Luati o scurta pauza, apoi repetati acest circuit inca de doua ori. Intre sprinturi, luati timp suficient pentru a va recupera, astfel incat sa puteti da totul la urmatorul sprint. Sprinturile sunt o modalitate distractiva de a arde un numar mare de calorii intr-un timp scurt si va vor ajuta sa va modelati posteriorul si nu numai!

Cele mai bune exercitii cardio pentru arderea grasimii | Hunk body

Cu toate acestea, in orice moment, orice pista cu cateva scari va functiona; va trebui doar sa mariti numarul de runde. Impingeti-va calcaiul drept cand urcati pe treapta.

Lasati corpul sa sara in sus, strangeti glutele in partea de sus a miscarii si schimbati pozitia picioarelor. Veniti in jos cu piciorul stang pe treapta si cu piciorul drept de pe pamant. Repetati, alternand picioarele. Porniti o treapta de sarituri intr-o pozitie ghemuita. Conduceti cu ambele picioare, sariti pana la pasul urmator si terminati din nou in pozitia squat. Gandeste-te la tine ca la o broasca care urca pe scari. Asezati-va astfel incat scarile sa se afle spre stanga pentru a incepe primul set de ,alunecari.

Ridicati piciorul stang pana la pasul urmator, apoi ridicati piciorul drept pentru a va alatura. Ar trebui sa va indreptati in lateral pentru intregul set si chiar daca un picior este mai mare decat celalalt, mentineti echilibrul in centru si nu inclinati unul spre celalalt.

Care sunt beneficiile Sprintingului?

Incercati sa va pastrati greutatea pe calcaie, pentru a va lucre cu adevarat glutele si muschii spatelui.

Dupa 10 seturi de astfel de seturi, efectuati un alt set de sprinturi pe banca, apoi faceti inca zece alunecari la dreapta. Ai nevoie de motivatie?