Obiectivul macro pentru pierderea în greutate. Re: Macro-uri de slăbit


Ar trebui să vă numărați macro-urile?

Cele mai bune 15 aplicații pentru slăbit din 2020

Când cineva vorbește despre formarea în formă, există două cuvinte pe care parcă le auzi mereu Unul vine de obicei cu celălalt și mulți profesioniști din domeniul sănătății vă vor spune că, dacă ar trebui să sublinieze importanța uneia asupra celeilalte, dieta ar câștiga aproape de fiecare dată. Acesta este unul dintre motivele pentru care obiectivul macro pentru pierderea în greutate macro-urilor este atât de importantă, mai ales în rândul profesioniștilor din domeniul fitnessului și al oricui dorește să devină serios în legătură cu formarea.

În timp ce numărarea caloriilor vă poate ajuta să pierdeți în greutate, pentru a obține o sănătate totală și o cea mai eficientă pierdere în greutate cleanse fizică optimă, va trebui să priviți dincolo de calorii și să recunoașteți că nu toate caloriile sunt create egale.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Vrei să știi statisticile corpului și să păstreze un record de greutate?

Dacă doriți să vedeți câteva rezultate reale în călătoria dvs. Ce este o macro?

Un ghid pentru stăpânirea macro-urilor

Înainte de a vă putea urmări macro-urile, trebuie să știți care sunt exact. Este o practică populară în rândul culturistilor de elită și al concurenților fizici de vârstă și a devenit destul de populară printre concurenții crossfit și cei care urmează o dietă paleo în ultimii ani. Nu confundați macronutrienții grăsimi, carbohidrați, proteine cu micronutrienți vitamine și minerale.

  1. Pagina principala Nutriție macro pentru performanță împotriva pierderii în greutate Liniile directoare nutriționale adecvate reprezintă fundamentul pentru o stare fizică și fizică optimă.
  2. CEA MAI RAPIDĂ MODALITATE DE A SLĂBI ÎN 2 SĂPTĂMÂNI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  3. Efectele secundare ale arzătorului de fasole slabă
  4. Lentilele macro vin într-o varietate de distanțe focale.

Deși nu se vorbește la fel de mult, din punct de vedere tehnic, alcoolul este un al patrulea macronutrient, deoarece conține calorii, iar toate caloriile provin din macronutrienți. Grăsimi Nu cu mult timp în urmă, lumea sănătății a dus un război împotriva grăsimilor, iar dietele cu conținut scăzut de calorii păreau modul inteligent de a mânca sănătos.

Din fericire, am aflat de atunci că există grăsimi bune și grăsimi rele, dar când vine vorba de numărarea macro-urilor, grăsimile înseamnă atât cele bune, cât și cele rele saturate, nesaturate și colesterol. Grăsimea este al doilea macronutrient și avem nevoie de obiectivul macro pentru pierderea în greutate nutrient esențial pentru a absorbi vitaminele și mineralele, pentru a ajuta la funcționarea creierului, pentru a regla hormonii și multe alte funcții importante ale corpului.

Puteți obține grăsimi din multe locuri, printre cele mai frecvente sunt carnea, nucile, unturile de nuci, uleiurile, peștele gras și avocado. Ca și în cazul proteinelor, cantitatea de care aveți nevoie depinde de obiectivele dvs. Carbohidrați Carbohidrații completează cei trei macronutrienți esențiali și, în timp ce carbohidrații au fost inamicii, aceștia își au locul în orice dietă.

Glucidele sunt depozitate în creier, sânge, ficat și mușchi ca glicogen, iar corpul nostru le folosește pentru energie esențială.

CEA MAI RAPIDĂ MODALITATE DE A SLĂBI ÎN 2 SĂPTĂMÂNI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Din nou, valoarea țintă va depinde de obiectivele dvs. Macro vs.

obiectivul macro pentru pierderea în greutate

Calorii Una dintre cele mai confuze părți ale stăpânirii macro-urilor este înțelegerea diferențelor, precum și relația dintre calorii și macro-uri. După cum am menționat în prima lamă, toate caloriile provin din macrocomenzi, ceea ce înseamnă că fiecare macronutrienți are un anumit număr de calorii.

Obiectiv Carl Zeiss Touit 50mm

În timp ce numărarea caloriilor numai va ajuta la atingerea obiectivelor de slăbire, macro-urile sunt cheia unei abordări echilibrate a pierderii în greutate și a unei sănătăți fizice optime. Cum numeri macro-urile?

obiectivul macro pentru pierderea în greutate

Deci, acum, când înțelegeți exact ce sunt macro-urile și de ce sunt importante, să vorbim despre modul în care le numărați. Și asta înseamnă totul. Când mâncați ceva care are o etichetă nutrițională, acest lucru se poate face destul de ușor cu puțină matematică.

Macro în scăderea în greutate

Pentru alimentele care nu vin cu etichetă de exemplu, fructe, legume, carne etc. Măsurarea tuturor alimentelor folosind o cântare poate părea destul de obsesivă, dar ai fi surprins de câte calorii suplimentare provin din umplerea excesivă a canelor și lingurilor de măsurare în fiecare zi.

  • Biciul rece pierde in greutate
  • UN GHID PENTRU STĂPâNIREA MACRO-URILOR - DESPRE TOT -
  • Cele mai bune 15 aplicații pentru slăbit din - - Cum Să -
  • Macro în zona nutrițională de slăbire
  • Avertizare Deci, aveți un eveniment major care va apărea în două săptămâni pentru care doriți să arătați minunat.
  • ALEGEȚI UN OBIECTIV MACRO PENTRU O FOTOGRAFIE DE APROAPE - FILMARE -

Aceasta este într-adevăr întrebarea finală și depinde în totalitate de individ și dacă simt că va fi benefic pentru obiectivele lor de fitness.

Cu siguranță, există avantaje și dezavantaje în a număra și a nu contoriza și, dacă nu obțineți deja imaginea, numărarea fiecărui articol pe care îl consumați și utilizarea unui cântar pentru a cântări toate porțiunile dvs.

Cealaltă extremă a numărării macro-urilor este că poate deveni periculoasă și poate duce chiar la stigmatul alimentar nesănătos și la dezvoltarea tulburărilor alimentare.

obiectivul macro pentru pierderea în greutate

Există, desigur, avantaje, așa că vă recomandăm să luați în considerare acest efort dacă sunteți doar timizi de obiectivele dvs. Cu toate acestea, dacă sunteți deja nevrotic în ceea ce privește pierderea în greutate și aveți tendința de a vă stresa în legătură cu aceasta, vă abțineți doar de fitness și de pierdere în greutate sau dacă obiectivul dvs.

Macro în scăderea în greutate Macro în scăderea în greutate de Pompare. Deși nu vă cunoașteți KFA, dacă aveți puțin peste 90 kg, în jur de g ar trebui să fie suficiente. Grasă aș merge puțin mai sus. Umpleți KCAL rămas cu carbohidrați până la obiectivul dorit. Cu grăsime o poți face și cu 0.