Tin dieta fac sport si nu slabesc


De unde această discrepanţă? Află în continuare care pot fi obstacolele ce stau în calea siletei mult visate!

5 MOTIVE PENTRU CARE NU SLABESTI DESI MERGI LA SALA

Nu mănânci suficient Da, ai citit bine. E posibil ca rezultatele să nu apară din cauză că mănânci prea puţin, iar corpul tău nu are parte de toate substanţele nutritive de care are nevoie pentru a da randament maxim la antrenamente.

Restul i se atribuie sportului, care trebuie făcut conştiincios şi corect. O dietă bogată în proteine de calitatecare să includă legume, fructe şi grăsimi sănătoase, este cheia spre corpul la care visezi. Înlocuieşte pastele cu quinoaronţăie câteva beţişoare de legume ţelinămorcovi, castraveţi în loc de covrigei, alune sau chipsuri şi schimbă carnea roşie cu somonul. Aceste schimbări se vor vedea rapid şi în energia de care dai dovadă la sala de sport.

O altă greşeală în privinţa alimentaţiei este aceea că trebuie să mănânci de 3 ori pe zi — mese copioase, care să ţină de foame.

Nimic mai greşit!

5 motive pentru care nu slăbeşti, deşi faci sport şi mănânci (relativ) sănătos

De fapt, ar trebui să îţi stabileşti un orar fix pentru mese, care să conţină porţii mai mici de mâncare. De exemplu, poţi lua micul dejun la ora 7, o gustare la ora 10, prânzul la ora 1, o altă gustare la ora 4 şi cina la ora 7 seara. Vezi aici câteva exemple de gustări sănătoase, cu puţine calorii! Nu alternezi exerciţiile Nu e suficient să alergi 10 ture de sală sau să faci de flotări, 3 luni la rând, pentru a observa rezultate. Încetează să tragi cu ochiul la colegul de suferinţă de pe banda de alergare şi încearcă să nu îi imiţi programul sportiv.

cum se pierd miresele rapid cămașă de slăbire a bărbaților înainte și după

Corpul are nevoie tot timpul de varietate. Aşa cum nu poţi mânca zi de zi acelaşi fel de mâncare, la fel nici corpul nu va reacţiona dacă îl supui aceloraşi exerciţii. Aşa că schimbă-ţi rutina de mişcare la fiecare săptămâni. În acest fel, corpul tău nu va avea cum să intre în acea rutină, iar tu vei vedea rezultatele: muşchi mai tonifiaţi, mai puternici, mai sculptaţi. Nu te antrenezi la intensitate maximă Nivelul scăzut de tin dieta fac sport si nu slabesc pe care îl depui la sală poate fi vinovatul pentru care kilogramele se încăpăţânează să rămână pe şoldurile tale.

Cum îţi dai seama că nu dai maximumul? Mai întâi, acordă atenţie transpiraţiei. Dacă nu transpiri, e clar că nu prea te omori cu efortul. Transpiraţia este o reacţie firească a supraîncălzirii corpului, atunci când acesta este pus în mişcare.

6 Motive De Ce Nu Slabesti !

Apoi, fii atentă la modul în care respiri. Respiraţia adâncă şi, poate, un pic îngreunată e un semn că organismul tău lucrează intens. Dacă doar ţopăi prin sala de sport şi te fofilezi pe lângă aparatură, nici nu e de mirare că nu se văd mari schimbări. Lucrează mai intens, respiră adânc, obţine rezultate!

5 MOTIVE PENTRU CARE NU SLABESTI DESI MERGI LA SALA | Carmen Bruma

Ritmul cardiac accelerat înseamnă mai multe calorii arse! Cu aceasta meteahnă se confruntă multe persoane care, deşi spun că fac mişcare, nu reuşesc să slăbească aşa cum îşi doresc. Foarte mulţi se concentrează pe o singură grupă musculară şi o tin dieta fac sport si nu slabesc aşa zile, săptămâni sau luni în şir, fără să acorde atenţie tuturor muşchilor din corp.

super burner biotech biotech biotech shorts după pierderea în greutate

Renunţă la a mai lucra doar o parte a corpului şi încearcă să integrezi în programul de exerciţii mişcări care să pună la treabă toată musculatura. Sau încearcă să îţi planifici programul de mişcare astfel încât să lucrezi fie partea superioară a corpului, fie cea inferioară.

Te antrenezi prea mult La fel de importante precum efortul sunt odihna şi recuperarea. Dacă nu îi acorzi corpului tău ocazia să se refacă după o şedinţă intensă de sport, acesta nu va mai avea puterea să îşi exercite puterile magice asupra musculaturii.

slim secret pareri este zerul bun pentru pierderea în greutate

Fenomenul acesta are şi o denumire: epuizarea depozitelor de glicogen din muşchi. Nu vrei să se întâmple asta! Multe persoane se antrenează până la epuizare şi suferă chiar accidentări din această cauză.

Cum îţi dai seama că te-ai antrenat excesiv? Acordă atenţie următoarelor simptome: lipsa de motivaţie, oboseala cronică, indispoziţia, febra musculară prelungită. Cum eviţi supraantrenarea? Dormi cel puţin 8 ore pe noapte, mănâncă bine şi sănătoshidratează-te, antrenează-te 5 zile pe săptămână, iar weekendul dedică-l odihnei. Ţine cont că antrenamentul nu înseamnă doar exerciţii. Trebuie să fii în formă şi din punct de vedere psihic.

Dacă nu îi acorzi corpului tău o pauză binemeritată, productivitatea va avea de suferit, iar rezultatele vor întârzia să apară. Cu siguranţă!