Provocarea în greutate de 30 de zile pentru începători, Provocările de 30 de zile funcționează efectiv? | Sănătate | June


lauren greutate de pierdere la lauren într adevăr se luptă să piardă în greutate ajutor

Extensie Hammer Curl to Tricep Donkey Kicks Rânduri renegate Saptamana 1 Asociați această provocare de antrenament de 30 de minute cu ghidul nostru activat Cum să vă schimbați obiceiurile alimentare în 30 de zile pentru a obține cele mai bune rezultate. Mușchii tăi sunt pregătiți pentru provocare! Ziua Răsuciri ruse cu gantere, Burpees, Răsuciri ruse cu gantere, Pushup-uri modificate, Burpees Ziua Rânduri renegate, răsuciri ruse cu gantere, extensie Hammer Curl to Tricep, Rânduri renețate, răsuciri ruse cu gantere Ziua de odihnă 17 Ziua Parcurgeți toate cele 7 exerciții timp de 50 de secunde.

pierde grăsime pe partea superioară a spatelui dieta cu piureuri

Odihniți-vă 1 minut după fiecare set până când se termină 30 de minute Ziua Pushup-uri modificate, lovituri de măgar, răsuciri rusești, lovituri de măgar, răsuciri rusești Ziua de odihnă 20 Ziua Burpees, Push-uri modificate, răsuciri rusești, lovituri de fund, extensie Hammer Curl to Tricep Săptămâna 4 În ultimele nouă zile ale acestei provocări de antrenament, încercați să efectuați flotări regulate amestecate cu cele modificate.

Odihniți-vă 1 minut după fiecare set până când se termină 30 de minute Ziua Parcurgeți toate cele 7 exerciții timp de 50 de secunde.

pierde greutatea rapidă cu ierburi slimming garda rash

Odihniți-vă 1 minut după fiecare set până când se termină 30 de minute Exerciții.