Care sunt cele 6 orientări de ardere a grăsimilor, Pierderea în greutate locală. Este posibil să?


Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Mi-ar fi plăcerea să vă spun că printre numeroasele sale beneficiiPilates este cel mai bun exercițiu de ardere a grăsimilor din lume și tot ce trebuie să faceți este Pilates și veți fi subțiri indiferent de ce. Nu este chiar cazul. Pilates poate fi extrem de util ca parte a unui plan general de antrenament de ardere a grăsimilor, dar trebuie să existe câteva alte elemente pentru o eficacitate optimă.

Pierderea în greutate locală. Este posibil să?

🍀 10 cauze si 10 solutii pentru un testosteron scazut - Eu stiu TV

Există o mulțime de exemple de pierdere în greutate locală, clasică - o care sunt cele 6 orientări de ardere a grăsimilor rapidă de grăsime corporală din mâinile celor care se angajează în armwrestling și reducerea grăsimii corporale pe picioarele bicicliștilor. Cu toate acestea, vorbind despre brațele apărătorilor de armă și picioarele bicicliștilor, este important să înțelegem că acești oameni efectuează sarcini sportive sporite de ani de zile, care nu sunt comparabile cu încărcătura oamenilor obișnuiți.

Iar grăsimea scăzută a corpului este adesea însoțită de un volum muscular crescut.

Pierderea în greutate locală. Este posibil să?

Ideea că prin dezvoltarea mai multor mușchi sau grupe musculareputeți obține un rezultat vizibil în pierderea în greutate în această parte a corpului, există de mai bine de o duzină de ani, dar cât de realist este? Procesul de ardere a grăsimilor Pentru ca procesul de ardere a grăsimilor să înceapă, este necesar ca hormonii cu abilități lipolitice calorizer să fie eliberați în sânge.

Acest lucru se întâmplă atât sub influența factorilor externi cât și a celor interni.

care sunt cele 6 orientări de ardere a grăsimilor

Potrivit unor experți, arderea locală a grăsimilor este posibilă dacă există o cantitate crescută de sânge într-o anumită zonă a corpului sau un mușchi specific. Se realizează în timpul încărcărilor stresante care provoacă o puternică senzație de arsură și durere. De exemplu, exerciții static-dinamice efectuate pentru de repetări într-o singură abordare.

care sunt cele 6 orientări de ardere a grăsimilor

Tehnica locală de slăbire Mulți oameni de știință din întreaga lume au efectuat cercetări științifice interesante pe acest subiect. Profesorul rus V. Seluyanov a rezumat baza de dovezi științifice pentru afirmația că arderea locală a grăsimilor este destul de posibilă. Citând exemple de culturisti profesioniști, dar și femei obișnuite care se angajează să modeleze în sală sau acasă care se leagănă mușchii abdominali, el a arătat exemple ale așa-numitei reduceri de grăsime.

care sunt cele 6 orientări de ardere a grăsimilor

Grăsimea corporală este distribuită sub piele, precum și sub fiecare grup muscular. Acest lucru poate fi obținut fie cu exerciții sau cu dispozitive speciale de vid. Alte studii resping această idee.

Formula de ardere a grăsimilor din nasa, curentul...

De exemplu, un studiu din realizat de Stallknecht B et. Rezultatele studiului au arătat că în jumătate de oră de muncă musculară locală, a fost posibilă mobilizarea a numai 0,1 miligrame de grăsime din g de țesut adipos.

Și o miligramă este egală cu o mie de mii de grame.

care sunt cele 6 orientări de ardere a grăsimilor

Orientări practice pentru arderea locală a grăsimilor Pierderea greutății la nivel local nu este ușoară. Prin urmare, vă sfătuim să pierdeți în greutate mai întâi peste tot și abia apoi să rezolvați zonele cu probleme.

5 exerciții pentru arderea grăsimilor în afara sălii de sport

Pregătirea fizică efectuată de trei ori pe săptămână timp de 1,5 ore nu este la fel de eficientă pentru pierderea în greutate locală decât exercițiile zilnice de de minute.

După un timp, imediat ce corpul se obișnuiește cu încărcăturile, acestea trebuie crescute pentru ca procesul să nu se oprească. O alternativă la exercițiile statico-dinamice pentru arderea grăsimilor este cardio-intensitatea scăzută. În timpul cardio în zona de ardere a grăsimilor, arzi aproximativ 5 calorii pe minut, ceea ce îți va permite să arzi de calorii într-o jumătate de oră, adică aproximativ 15 grame de grăsime.

Cu toate acestea, această grăsime va fi mobilizată din diferite părți ale corpului calorizator.

Care sunt cele mai bune alimente care consuma grasimi din talie? Nu veți "arde" grăsimea doar consumând alimente naturale; trebuie sa exersizezi si sa mananci sanatos in acelasi timp; este un echilibru.

Alege care este cel mai potrivit pentru tine - miligrame la nivel local sau 15 grame întregul corp. Merită să ne amintim că procesele de pierdere în greutate și de creștere a mușchilor sunt cele mai active în timpul somnului, deci nu neglijați odihna și somnul corespunzător, precum și o cină ușoară formată din carbohidrați complecși sau o porție de carne slabă, care va ajuta la refacerea forței.

Autor: jerica special pentru Calorizator.

care sunt cele 6 orientări de ardere a grăsimilor

Mișcarea este viață.