Badminton va ajuta să slăbească în jos


badminton va ajuta să slăbească în jos cămașă de compresie pentru pierderea în greutate

Badminton ridicat 8 - 9 După cum puteți vedea în tabelul de mai sus, badmintonul poate ajuta la arderea a câteva calorii - mai ales la nivelurile de intensitate medie până la mare. Jucând badminton, poți arde calorii într-un ritm mult mai rapid decât ceea ce ai fi ars doar din BMR.

Într-adevăr, orice exercițiu vă va ajuta să ardeți calorii la o rată mai mare, dar recomand badmintonul deoarece are valori MET comparabile cu valorile MET ale celorlalte sporturi, este ușor de jucat dar dificil de stăpânit și este mult mai distractiv!

Cât timp trebuie să joc badminton pentru a vedea rezultatele reducerii greutății?

Influența badmintonului asupra sănătății Ce calități dezvoltă jocul Badminton În acest articol, vom spune despre tot ce trebuie să cunoașteți părinții care au decis să-și dea copilul lui Badminton.

De cât timp treceți pentru a vedea rezultatele reducerii greutății de la jocul de badminton depinde 3 factori majori: Câte ore joci badminton pe săptămână Intensitatea jocului Cât mănânci Cu cât jucați mai multe ore pe săptămână, cu atât este mai mare intensitatea și mâncați mai puțin - cu atât rezultatele sunt mai rapide. Cu toate acestea, aceasta nu este în niciun caz o sugestie de badminton va ajuta să slăbească în jos juca continuu și energic în timp ce te înfometezi.

Mai degrabă, utilizați tabelele de mai jos pentru a vă oferi așteptările corecte cu privire la aspectul progresului dvs.

Să bei un pahar cu apă și un ceai verde și să iei un mic dejun bazat pe proteine sunt doar două dintre obiceiurile pe care ți le poți forma care contribuie la slăbit. Autor: Dr. Obiceiuri de dimineață care te ajută la slăbit Ce faci dimineața te poate ajuta să dai jos câteva kilograme. Să bei un pahar cu apă și un ceai verde și să iei un mic dejun bazat pe proteine sunt doar două dintre obiceiurile pe care ți le poți forma care contribuie la slăbit. Slăbitul poate fi o muncă anevoioasă.

În tabelele următoare, arăt numărul de săptămâni care va dura pentru a pierde un kilogram și numărul de kilograme pe care le-ați pierde într-o lună, în funcție de numărul de ore și intensitatea jocului de badminton. De asemenea, vom pune aceleași diagrame și în kilograme. Înainte de a privi mesele, fiți conștienți de 3 ipoteze Am luat pentru a le face: Intensitate scăzută Intensitate mare Cum ajută jocul de badminton să reducă greutatea?

1. Alergând să-ți întărești fundul

După cum sa discutat în prima secțiune, badmintonul ajută la arderea caloriilor la o rată ridicată, crescând rata de lucru metabolică în timpul sesiunii. În această secțiune, vom analiza modul în care se realizează acest lucru și, de asemenea, vom arunca o privire asupra grupurilor de mușchi care se lucrează în badminton.

Exercițiile aerobice, cunoscute și sub denumirea de cardio, necesită oxigen pentru a arde carbohidrați și grăsimi pentru energie și au o intensitate ușoară până la moderată. Beneficiile exercițiilor aerobice includ pierderea în greutate, creșterea rezistenței, întărirea inimii și chiar viața mai lungă, conform postului Mayoclinic privind exercițiile aerobice.

badminton va ajuta să slăbească în jos pierde 90 de kilograme de grăsime

Exercițiile anaerobe, pe de altă parte, nu folosesc oxigen pentru a arde carbohidrații pentru energie și nu pentru grăsimi și au o intensitate ridicată. Ceea ce se întâmplă în timpul exercițiilor anaerobe este că aportul dvs. Deoarece corpul tău nu mai are suficient oxigen, poate arde doar glucoza pentru energie și nu grăsimi.

badminton va ajuta să slăbească în jos impresii de slăbire frumusețe și wellness indiranagar

În timp ce grăsimea nu este arsă în timpul exercițiului, corpul dumneavoastră va umple ulterior glucoza arsă prin arderea grăsimilor. Sistemul dvs.

13 sporturi pentru a pierde coapsele și stomacul slăbi rapid

Beneficiile exercițiilor anaerobe includ întărirea oaselor, arderea grăsimilor, construirea mușchilor și menținerea masei musculare, conform articolului Piedmont Healthcare despre Beneficiile exercițiului anaerob. Acest lucru are sens, deoarece majoritatea fotografiilor de badminton sunt de intensitate medie spre scăzută, cum ar fi compensări, scăderi, ridicări și conduceri dacă nu sunteți familiarizați cu fotografiile de badminton de bază - sau dacă doriți să aflați mai multe fotografii mai avansate - vă sugerez citind postarea noastră Ce tip de focuri sunt în badminton?

badminton va ajuta să slăbească în jos mr pierderea în greutate

Cu 19 exemple. Mai mult, perioadele dintre raliuri folosesc sistemul dvs. Pe de altă parte, badmintonul are explozii scurte de momente de intensitate foarte mare, care utilizează sistemul dvs.

Obiceiuri de dimineață care te ajută la slăbit

Mișcările și împușcăturile, cum ar fi săriturile, scufundările și zdrobirile necesită vârfuri de energie bruște și mari, prin urmare funcționează sistemul anaerob. Lucrând atât la sistemele aerobice, cât și la cele anaerobe, badmintonul obține cele mai bune din ambele lumi, făcându-l un sport minunat de jucat dacă vrei să slăbești, să arzi grăsimi și să-ți întărești inima.

badminton va ajuta să slăbească în jos poate curăța să vă facă să pierdeți în greutate

Construiți mai repede calorii pentru a arde calorii În timp ce badmintonul este excelent la arderea grăsimilor și a carbohidraților, lucrând atât sistemul aerob, cât și cel anaerob, vă poate ajuta, de asemenea, să vă construiți mușchii. Fiecare kilogram de mușchi arde calorii pe zi, în timp ce fiecare kilogram de grăsime arde calorii pe zi - o diferență destul de semnificativă!

Prin urmare, construirea mai multor mușchi poate ajuta cu siguranță la arderea mai multor calorii și pierderea în greutate.

badminton va ajuta să slăbească în jos htp fat burner

Să aruncăm o privire la ce muschi funcționează cel mai mult badmintonul. Mușchii folosiți în badminton includ vițeii, hamstrii, fesierii, quad-urile, antebrațul, umărul și nucleul. Alți mușchi, cum ar fi tricepsul și bicepsul, sunt, de asemenea, lucrați de badminton, dar într-o măsură mai mică.

  • Google Plus Scăderea din greutate este o obsesie pentru milioane de oameni din întreaga lume, iar exerciţiile fizice reprezintă unul dintre principalii aliaţi în lupta cu kilogramele.
  • Джезерак был тронут, но одновременно ему хватило мудрости, чтобы не принимать это всерьез.
  • Cel mai bun smoothie pentru a pierde în greutate rapid
  • Dr pierdere de grăsime syosset
  • Este delicat ceai eficient
  • Obiceiuri de dimineață care te ajută la slăbit
  • Pierderea în greutate la adolescenți: sfaturi simple și planuri de realizare - Healths -
  • Некоторые из трудностей этого предстоящего притирания друг к другу уже были очевидны.

Unde badmintonul strălucește cu adevărat în lucru și tonifiere este partea inferioară a corpului - și anume vițeii, hamstrii, fesierii și quads. Acest lucru se datorează faptului că mișcarea rapidă și fluidă este atât de critică în badminton. A avea picioare puternice pentru a amesteca, arunca și sări în jurul terenului este esențial și chiar fundamental cu excepția evenimentelor de para-badminton în pierderea în greutate isle of man cu rotile pentru a deveni un bun jucător de badminton.

2. A avea picioare mai subțiri: coarda de sărit

Jucând badminton, veți construi rapid badminton va ajuta să slăbească în jos inferiori ai corpului și vă veți întări picioarele pentru a vă stabiliza prin practici repetate de picioare. În timp ce badmintonul oferă cel mai bun antrenament pentru mușchii corpului inferior, acesta ajută, de asemenea, la rezolvarea altor domenii - inclusiv la antebraț, umăr și miez.

Aceste zone sunt lucrate în funcție de tipul de lovitură sau mișcare pe care o efectuați. Antebrațul tău este cel mai flexat în timpul schimburilor rapide de rulare, în timp ce umărul este folosit intens în mișcări mari, cum ar fi atunci când faci o lovitură. Miezul tău, pe de altă parte, este aproape constant angajat pentru a te ajuta să te echilibrezi și să te stabilizezi, deoarece există o mulțime de mișcări dinamice în badminton.

ŞTIRILE ZILEI

După cum putem vedea, badmintonul oferă un antrenament complet! Acesta include toți mușchii majori ai corpului inferior și o porțiune bună din partea superioară a corpului. Puteți fi siguri că, de fapt, veți construi mușchii în timp ce vă distrați jucând badminton.

🍀 Dieta cu apa 🌊 Poti slabi 12 kg intr-o luna - Eu stiu TV

Rețineți însă că badmintonul favorizează o parte a corpului partea dominantă față de cealaltă parte, așa că asigurați-vă că faceți alte exerciții pentru a vă echilibra cealaltă parte! Dacă doriți să primiți alerte atunci când publicăm postări noi, abonați-vă la noi făcând clic pe pictograma dieta rina am slabit.

  • Copilul tau trebuie sa slabeasca?
  • Cum arată noul stadion Rapid Arena.
  • Pierde grăsime cât timp
  • Modalități ușoare de a vă ajuta să pierdeți grăsimea burtă
  • Detoxifierea organismului inainte de dieta
  • 5 sporturi indicate pentru slăbit
  • Cât slăbești alergând după fluturi: o cură de slăbire inedită
  • Dans 1.