Mestecând 32 de ori pierderea în greutate, SFATURI PENTRU PIERDEREA DE GREUTATE DURABILĂ - HIPNOZĂ PENTRU SLIMIRE - AUTOCAR LC


Unele dintre ele ţin de cultură — tacâmurile pe care le folosim, vorbitul în timpul mesei sau sorbitul mâncării ca gest de politeţe. Alexandra Constandache Există multe mituri şi recomandări despre cum ar trebui să mâncăm. Cu toţii cred că ne putem aminti de mamele noastre cum ne spuneau tot timpul să mâncăm mai încet, în timp ce noi o făceam pe nerăsuflate.

Dar există oare vreo legătură între comportamentul alimentar în ceea ce priveşte mestecatul şi înghiţitul rapid şi luarea în greutate sau chiar obezitate? Şi oare este vreo urmă de adevăr în vechea zicală că dacă mesteci fiecare îmbucătură de 32 de ori slăbeşti?

Tratamentul cancerului stomacului 4 etape cu metastaze remedii populare

Studiile recomandă mâncatul lent Mâncatului mai lent şi mestecatului mai îndelungat sunt folosite ca strategie de ţinere a greutăţii sub control de câteva decenii. Ideea îşi are originea într-un tratat medical despre obezitate publicat în Recomandări Slăbitul lent vs. Cercetătorii au arătat că ai putea consuma mai puţine calorii în decursul unei mese, dacă mănânci mai încet. În ultimii ani îndemnul de a mesteca mâncarea lent a devenit unul des întâlnit în toate regimurile alimentare.

kmg pierdere în greutate quad orașe cum să pierdeți în greutate boxeri

La aceasta se adaugă şi recomandări tot mai specifice în această privinţă cum ar fi porţionarea alimentelor în bucăţele mici şi mestecarea fiecărei îmbucături de minim 20 de ori. Un alt truc recomandat pentru pierderea în greutate ne îndeamnă să punem jos furculiţa şi cuţitul după fiecare înghiţitură. Mestecă bine hrana, savureaz-o pe îndelete şi abia apoi apucă din nou furculiţa şi cuţitul pentru a-ţi tăia o nouă bucată.

1- Mestecați

Aceste reguli contribuie la pierderea în greutate. Fiecare aliment pe care îl consumăm pierde o cantitate semnificativă de calorii dacă este mestecat mai mult timp.

Ce se întâmplă când mesteci încet Majoritatea oamenilor mestecă şi înghit hrana fără a se gândi la asta — este un reflex aproape inconştient. Procesul de masticatie este de fapt un pas extrem de important în digestie, care ajută intestinele mestecând 32 de ori pierderea în greutate să absoarbă nutrienţii din particulele de hrană pe masură ce acestea trec prin corp.

SFATURI PENTRU PIERDEREA DE GREUTATE DURABILĂ - HIPNOZĂ PENTRU SLIMIRE - AUTOCAR LC

Pentru a controla apetitul şi a urma o alimentaţie fără excese, este necesar ca hrana să fie mestecată încet. În momentul în care alimentele ajung în stomac bine mărunţite, absorbţia vitaminelor si mineralelor se va face mai uşor.

dht burner de grăsime dieta de slabit disociata pe zile

De asemenea, alimentele care sunt mestecate foarte bine se imbibă cu salivă ceea ce face ca procesul digestiv să înceapa încă din cavitatea bucală. Potrivit cercetătorilor, saliva ajută la decontaminarea parţială a alimentelor de bacterii protozoare prin înmuiere, la crearea unui echilibru acido-bazic ce promovează prevenirea cariilor şi protejarea smalţului dinţilor.

calculator rata metabolica bazala pentru slabit picolinatul de crom pentru pierderea de grăsimi

Când înghiţi repede mâncarea, nu realizezi cu adevărat cât de mult ai mâncat. Înghiţiturile mici şi bine mestecate ne ajută sa simţim mai bine gustul, să savurăm mâncarea şi să ne simţim sătui mai repede. În stomac şi intestin se secretă hormonii foamei şi satietatii, dar este nevoie de de minute pentru ca senzaţiile să fie transmise la creier.

Cât de ştiinţifică este recomandarea de a mesteca de 32 de ori înainte de a înghiţi?

Mestecatul prelungit are ca rezultat consumarea a mai putine calorii si nivele mai favorabile de hormoni regulatori de apetit care spun creierului când să se opreasca din mâncat. Dacă mănânci prea repede, poţi cu uşurinţă să mănânci prea mult înainte ca organismul tău să aibă vreo şansă de a semnaliza că ai mâncat destul.

ez pierdere în greutate waldorf md pierde 6 grăsimi corporale în 6 săptămâni

Acesta este un alt motiv pentru care mestecatul mai lent este o strategie eficientă de pierdere a kilogramelor. Cât de ştiinţifică este recomandarea de a mesteca de 32 de ori înainte de a înghiţi?

Mesteci mai mult, slăbeşti mai mult

Se pare că 32 este doar un număr ales arbitrar, dar studiile prezentate susţin arată cât de important este să mestecăm bine alimentele pe care le consumăm. În termeni de număr optim de mestecări, recomandările variază. Majoritatea studiilor par sa stabilească un maxim de circa 40 de mestecări pentru o îmbucătură. Ca şi cultură alimentară, acum mestecăm mai puţin, deoarece mâncăm mai puţine alimente integrale şi crude. Dacă vei consuma o dietă bazată pe alimente integrale şi elimini alimentele procesate, fireşte că va trebui să mesteci mai mult.

Recomandarea finală ar fi : mestecaţi mai lent, vorbiţi mai puţin în timpul mesei şi acordaţi atenţie alimentelor pe care le introduceţi în dietă.