Pierderea de grăsime interioară a picioarelor. 7 TRUCURI pentru a da jos toată GRĂSIMEA de pe COAPSE în doar 3 ZILE – EDA MAGAZINE


Concentrează-te și mergi la obiectivul tău! Pentru a elimina stratul gras care interferează cu viața din interiorul coapselor, trebuie să îți dorești cu adevărat acest lucru și să încerci. Adesea, în procesul de antrenament, mușchii aductori interni ai coapselor se estompează nemeritat în fundal. Este necesar să vă revizuiți dieta, să vă obișnuiți să beți multă apă curată, să excludeți dulciurile nocive puteți lăsa marshmallows și gummies ușoare, dar nu peste noapte și alimentele excesiv de grase, să dați încărcături punctuale exact pe coapsele interioare, combinându-le cu cardio: alergare, patinaj ciclism, înot.

Antrenamentele trebuie efectuate de cel puțin trei ori pe săptămână timp de cel puțin o jumătate de oră, dar regimul alimentar și regimul de băut trebuie respectate constant. Apoi veți vedea rezultatul foarte repede. Un antrenor foarte util pentru coapsa interioară este fitball-ul: strângerea acestuia cu picioarele funcționează foarte eficient mușchii adductori.

Super idee pentru munca sedentară Dacă meseria ta implică o poziție așezată, în timp vei simți că șoldurile nu sunt deloc cele mai bune forme, mai ales dacă îți place ceaiul cu gem și alte dulciuri.

Pagina principala Cum să pierzi rapid grăsimea interioară a coapsei. În timp ce la noi bărbații este mai mult ca prețul Leptoslim care ne provoacă probleme, la femei este adesea șoldurile sau coapsele. Clădirea musculară aici modelează și tonifică picioarele. Putem doar să jucăm pulsul necesar pentru a arde grăsimea cu hârtia pe care ne-a dat-o Dumnezeu.

Există o cale de ieșire, nu disperați! Strângeți gluteii. Cu coapsele interioare, strângeți marginile scaunului cât mai strâns posibil și desfaceți.

sfaturi eficiente de slăbire pierdere în greutate și golf

Continuați până vă plictisiți. Simțiți-vă ca un călăreț Acest exercițiu vă va ajuta, de asemenea, să vă creșteți sexualitatea, deoarece vă promovează fluxul de sânge către organele pelvine.

mama care alăptează pierde mai multă greutate kenalog pierderea în greutate

Cele mai bune exerciții În interiorul picioarelor feminine se află zonele cu probleme: receptorii localizați aici inhibă descompunerea celulelor adipoase. Pielea subțire delicată și grăsimea formează o imagine tristă - suprafața flască a coapsei începe să cadă în timp.

Coapsa interioară ar trebui să arate perfect plat, apoi picioarele vor arăta grațios și dezvoltat armonios. Exercițiile de mai jos vă vor ajuta să vă construiți picioarele atât la sală, cât și acasă.

În același timp, primul exercițiu este foarte eficient, oferind cel mai profund studiu al mușchilor. Cum să vă pompați interiorul coapsei cu ridicări de picioare Așezați-vă pe partea dreaptă, sprijiniți-vă pe cotul mâinii stângi, așezați piciorul stâng superior îndoit în fața genunchiului piciorului drept, adică călcâiul piciorului stâng trebuie să fie în contact cu genunchiul drept.

Coapsa interioară: exerciții pentru întărirea mușchilor și pierderea în greutate - Societate -

Piciorul drept ar trebui să fie îndreptat și apoi să fie ridicat la distanța maximă deasupra podelei veți obține 15 centimetrițineți-l în poziția superioară pentru o vreme, călcâiul ar trebui să privească în sus.

Apoi, coborâm piciorul, dar nu atingem podeaua, apoi începem din nou să-l grăsime arde greu. Faceți de de ori pe fiecare picior.

Trei seturi vor fi suficiente, dar puteți face mai mult dacă ați făcut deja mișcare și mușchii sunt pregătiți pentru pierderea de grăsime interioară a picioarelor.

Ar trebui să simțiți tensiune pe coapsa interioară, nu pe partea din față. Puteți modifica puțin acest exercițiu, nu pentru a vă pune piciorul în fața celuilalt, ci pur și simplu puneți-l pe podea, îndoit la genunchi.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Va fi puțin mai ușor așa. Culcat pe piciorul lateral ridică Intinde-te de partea ta cu picioarele drepte. Este important să vă mențineți echilibrul, vă puteți susține cu mâinile pentru a concentra aportul de forță pe coapsa interioară.

Așezându-vă picioarele unul peste altul, începeți să-l ridicați pe cel de sus. Faceți 15 repetări pentru fiecare picior. Trebuie să faceți trei seturi de repetări. Plie Întindeți-vă picioarele cât mai larg posibil, întoarceți piciorul astfel încât degetele de la picioare să privească în lateral și călcâiul să fie unul cu celălalt.

  • Grăsime arzător ultra war te koop
  • Cofeina ajută să piardă grăsime

Acesta este un exercițiu foarte eficient pentru a vă ajuta să vă strângeți coapsele interioare acasă. Ghemuiți-vă încet, cu spatele încordat drept, genunchii în unghi drept.

Cum poți scăpa de grăsimea de pe coapse în doar 13 minute pe zi - Gândul

Țineți această poziție timp de trei secunde, reveniți încet. Când faceți exercițiul, nu trebuie să simțiți tensiune la genunchi tehnică greșitătrebuie să simțiți tensiune în mușchii interiori ai coapselor. Fă-o de 15 ori.

🇺🇸 Thigh Gap in 7 DAYs! - 10 Min Inner Thigh Workout (At Home, Knee Friendly, No Equipment)

Respirați corect. Inspirați - înainte de ghemuit, în timp ce ghemuiți - expirați. Vă puteți ajuta cu mâinile, ținând spătarul scaunului. Și dacă sunteți o persoană instruită, folosiți greutăți. Trebuie să faceți trei seturi de 15 repetări. Pungă laterală Ridicați-vă drept, cu mâinile în talie, începeți să vă ghemuiți pe un picior în lateral.

Genunchiul ar trebui să formeze un unghi drept. Spatele este drept, celălalt picior ar trebui să fie, de asemenea, absolut drept și pus deoparte.

Dacă lucrați fără greutăți, puteți închide mâinile în fața pieptului sau le puteți lăsa în partea de jos. Încă o dată, corpul trebuie să fie absolut drept. Evitați să puneți greutate pe genunchi, deoarece riscați să supraîncărcați articulațiile în loc de coapsa interioară, provocând daune.

Ridicați încet, dar nu complet, mutați bazinul spre cealaltă parte și aruncați-vă cu celălalt picior. Ridicați picioarele perpendicular pe podea. Întindeți ușor picioarele în lateral, monitorizați cu atenție cum funcționează pierderea de grăsime interioară a picioarelor, tensionați-i. Acest exercițiu interior al coapsei va fi mai eficient dacă utilizați greutăți și vă va ajuta, de asemenea, să vă construiți abdomenul.

Cu acest exercițiu, puteți utiliza alte grupuri musculare culcându-vă pe o bancă de gimnastică, punându-vă mâinile în spatele capului și apucând un suport.

Ce înseamnă? Culcă-te cu spatele drept. Picioarele trebuie ridicate la un unghi de 90 de grade față de podea.

Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac. Anaerob: Rafale de exerciții pentru perioade mai scurte de timp, cum ar fi antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT sau antrenamentul de forță. Pentru a vă maximiza rezultatele, este o idee bună să faceți o combinație a acestora atât sub formă de antrenament cardio, cât și de forță. Un studiu a constatat rezultate semnificative de pierdere în greutate atât la bărbați, cât și la femei, după 10 luni de exerciții aerobice. Alte cercetări au descoperit că exercițiile anaerobe precum HIIT sunt eficiente și pentru pierderea de grăsime.

Întindeți brațele în lateral și apăsați-le pe podea. Nu îndoiți picioarele, coborâți un picior în jos și începeți să descrieți cercul în sensul acelor de ceasornic pe raza maximă.

ceai verde de slabit pret corp subțire k link

Păstrați celălalt picior în poziție verticală. Simțiți tensiunea pe coapsa interioară în timp ce descrieți cercurile. Faceți zece cercuri cu un picior, schimbați picioarele, apoi repetați la fel, conturând cercurile acum în sens invers acelor de ceasornic, schimbați picioarele.

În total, trebuie să faceți trei seturi, în sensul acelor de ceasornic și în sens invers acelor de ceasornic, cu picioare alternante. Întins pe spate, ridică picioarele în unghi drept. Îndoiți-le la genunchi, împărțiți-le.

arde burta gras rapid la domiciliu masaj pt slabit burta

Apoi, pentru a lucra coapsele interioare, aduceți-vă genunchii îndoiți și extindeți-i spre exterior. Acest exercițiu ar trebui să fie efectuat în trei abordări, în care fiecare face 30 de repetări.

Sfaturi profesionale În niciun caz nu trebuie să neglijați încălzirea. Este mai bine să nu faceți mișcare deloc dacă nu aveți ocazia să vă încălziți, fără de care mușchii neinstruiți pot fi răniți. Aleargă 5 minute, sare. La sfârșitul antrenamentului, trebuie să vă întindeți. Schimbați ordinea exercițiilor, secvența este foarte importantă, la fiecare 14 zile, exercițiile ar trebui să ofere o încărcătură diferită asupra mușchilor, deoarece uniformitatea nu aduce rezultatul dorit.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Când efectuați exercițiul, este foarte important să vă concentrați, să vă ascultați corpul. Ar trebui să simți mușchii la care lucrezi, să simți încărcătura asupra lor.

Știi cum să slăbești mult mai repede la nivelul coapsei interioare? Să deschidem un alt secret: după exerciții, masăm zona pregătită, astfel încât să asigurăm un flux de sânge și mai mare către mușchi. Atunci când se elaborează zonele cu probleme, este necesar să se încerce implicarea tuturor grupurilor musculare; o abordare integrată este mult mai eficientă decât o sarcină punctuală.

Alimente Toți nutriționiștii din lume susțin în unanimitate că un regim de băut este fundamental pentru o nutriție adecvată. Dacă vă puteți antrena să beți ,5 litri de apă pe zi, vă va ajuta să evitați acumularea de toxine în organism.

Cu antrenament activ și efectuarea de exerciții pentru coapsa interioară, umezeala din corp este consumată la un ritm ridicat, rezervele de apă trebuie completate.

Ferește-te de obsesia părților corpului Decalajul coapsei, acel spațiu dintre coapsele superioare care apare chiar și când genunchii se bat între ei, a devenit un standard de frumusețe fizică pentru tinerele și adolescentele. Toată lumea nu poate atinge un decalaj al coapselor; este nevoie de un tip de corp zvelt genetic, cu șolduri largi și foarte puțină grăsime corporală.

În ceea ce privește mâncarea, încercați să o păstrați fracționată: trebuie să mâncați în porții mici, în timp ce o zi de cinci sau pierderea de grăsime interioară a picioarelor ori, și nu de trei, așa cum se obișnuia. În termen de o jumătate de oră după antrenament, trebuie să mâncați un vas cu proteine, astfel încât mușchii să primească nutriție pentru recuperare.

O cantitate mare de legume și fructe vor fi îmbogățite cu vitamine. Punctul de formare este consistența și regularitatea, apoi efectul acestora va crește, în plus, veți avea nevoie de mult mai puțin timp pentru a vă atinge obiectivul. Principalul lucru nu este să înșeli și să lucrezi conștiincios.

Nu este necesar să cumpărați dresuri scumpe pentru coapsa interioară, complexul descris în acest articol vă va ajuta să lucrați perfect aceste grupe musculare. Nu vă lăsați distras de chestiuni străine. Trei antrenamente pe zi vă vor permite să obțineți rezultate rapide.

Poți încerca să găsești timp pentru tine? Recomandam