Managementul pierderii în greutate matteson il, Psihologia Sănătăţii Ocupaţionale » >> Stresul în organizaţii


O mare parte din rest o va recâștiga în următorii trei ani.

managementul pierderii în greutate matteson il

Majoritatea oamenilor știu în mod inerent că menținerea unei greutăți sănătoase se reduce la trei lucruri: a mânca sănătos, a mânca mai puțin și a fi activ. Dar a face asta poate fi greu.

Norma de timp Nt se exprimă în unităţi de timp, de regulă om-ore, pe unitate de produs, lucrare, activitate, etc. Norma de producţie Np reprezintă numărul de produse, de lucrări, sarcini etc. Sfera de atribuţii, se utilizează în special pentru personalul TESA, atunci când activităţile executate sunt variate, au un grad redus de repetabilitate etc; această normă de muncă reprezintă în realitate o listă cu toate sarcinile, atribuţiile şi responsabilităţile ce se stabilesc unei persoane, într-o anumită perioadă de timp.

Luăm mai mult de de decizii alimentare pe zi, iar cele mai multe dintre acestea par a fi automate sau obișnuite, ceea ce înseamnă că mâncăm inconștient fără reflecție, deliberare sau orice fel de conștientizare a ceea ce sau cât de multă mâncare selectăm și consumăm. Atât de des comportamentele obișnuite depășesc cele mai bune intenții ale noastre. Un nou studiu a descoperit cheia pentru a menține o greutate sănătoasă este de a consolida obiceiurile sănătoase.

managementul pierderii în greutate matteson il

Gustarea și modul în care se formează obiceiurile Imaginați-vă de fiecare dată când o persoană merge acasă seara, mănâncă o gustare. Când mănâncă pentru prima dată gustarea, se formează o legătură mentală între context a ajunge acasă și răspunsul lor la contextul respectiv mâncarea unei gustări.

Managementul stresului

De fiecare dată când gustă ulterior ca răspuns la întoarcerea acasă, această legătură se întărește, până când ajung acasă îi determină să mănânce automat o gustare. Așa se formează un obicei.

managementul pierderii în greutate matteson il

Noile cercetări au descoperit că intervențiile de slăbire care se bazează pe schimbarea obiceiurilor formarea unor noi obiceiuri sau ruperea vechilor obiceiuri pot fi eficiente pentru a ajuta oamenii să piardă în greutate și să o mențină.

Am recrutat 75 de voluntari din comunitate cu vârste cuprinse între de ani cu exces de greutate sau obezitate și i-am randomizat în trei grupuri.

Zece obiceiuri ale persoanelor care slăbesc și o țin

Un program a promovat ruperea obiceiurilor vechi, unul a promovat formarea de obiceiuri noi, iar un grup a fost un control fără intervenție. Grupului care a distrus obiceiurile i s-a trimis un mesaj text cu o sarcină diferită de efectuat în fiecare zi.

Ivancevich si Matteson [] impart stresorii in patru categorii: mediul fizic, nivelul individual o combinatie intre variabilele de rol si dezvoltarea cariereinivelul de grup relatii interpersonale si nivelul organizational o combinatie intre climatul organizational, structura organizationala, design-ul muncii si caracteristicile sarcinii. Exista o suprapunere intre aceste abordari, atat in termeni de categorii, cat si in ceea ce privesc stresorii ce apartin fiecarei categorii.

Grupului de formare a obiceiurilor i s-a cerut să urmeze un program care s-a concentrat pe formarea obiceiurilor axate pe schimbări în stilul de viață sănătos.

Grupul a fost încurajat să încorporeze 10 sfaturi sănătoase în rutina lor zilnică, astfel că au devenit de natură secundară.

Managementul Stresului Profesional I

Spre deosebire de programele obișnuite de scădere în greutate, aceste intervenții nu au prescris planuri specifice de dietă sau regimuri de exerciții fizice, ci au vizat pur și simplu schimbarea obiceiurilor zilnice mici. După 12 săptămâni, participanții la formarea obișnuinței și la dezmembrarea obiceiurilor pierduseră în medie 3,1 kg. Mai important, după 12 luni fără intervenție și fără contact, au pierdut încă 2,1 kg în medie.

Neuroștiință în parenting

Pe lângă pierderea în greutate, majoritatea participanților și-au flash burn burn find burner aportul de fructe și legume și și-au îmbunătățit sănătatea mintală.

Intervențiile bazate pe obiceiuri au potențialul de a schimba modul în care ne gândim la gestionarea greutății și, mai important, modul în care ne comportăm.

Zece obiceiuri sănătoase pe care ar trebui să le formați Obiceiurile din grupul de formare a obiceiurilor, dezvoltate de Weight Concern o organizație de caritate din Marea Britanie au fost: Gina Cleo este dietetician și cercetător la Universitatea Bond, care are un doctorat în întreținerea pierderii managementul pierderii în greutate matteson il greutate pe bază de obicei.

managementul pierderii în greutate matteson il

Acest articol a apărut inițial în The Conversation.