Cum să slăbească șoldurile în timpul sarcinii


Voi mai avea dureri de șold după sarcină?

Sfaturi pentru pierderea în greutate în condiții de siguranță pentru o sarcină obeză

Multe femei se confruntă cu o anumită formă de dureri de șold în timpul sarcinii. Poate apărea în orice stadiu, dar este mai frecvent în al treilea trimestru săptămâna 28 până la nașterepe măsură ce corpul tău se pregătește pentru travaliu. Această durere nu ar trebui să vă afecteze copilul și, de obicei, nu vă îngrijorează, dar ar trebui să consultați un medic dacă sunteți îngrijorat sau dacă durerea este severă.

Cu toate acestea, există o serie de lucruri pe care le puteți face în condiții de siguranță, pentru a ameliora orice durere ușoară de șold.

De ce este importantă mișcarea în timpul sarcinii?

Ce cauzează durerea de șold în timpul sarcinii? Creveți cocktail pierdere în greutate sunteți gravidă, corpul dumneavoastră produce un hormon numit relaxină care slăbește și relaxează ligamentele și articulațiile din jurul oaselor din pelvis.

Acest lucru facilitează mișcarea bebelușului în timpul travaliului, dar facilitează și rănirea articulațiilor, ceea ce poate contribui la orice durere pe care o simțiți în șolduri.

cum să slăbească șoldurile în timpul sarcinii

Șoldurile dureroase în timpul sarcinii pot fi, de asemenea, cauzate de creșterea în greutate și de orice modificare a posturii. Acest lucru se datorează faptului că, pe măsură ce copilul crește și devine mai greu, este posibil să schimbi modul în care stai și stai în picioare, iar acest lucru poate duce la dureri de șold.

Greutatea suplimentară poate pune, de asemenea, mai multă presiune pe spate și pe pelvis, putând provoca dureri în jurul șoldurilor.

Cum am slabit 30 de kg dupa sarcina mea gemelara

Durerea resimțită în fața sau în spatele pelvisului este cunoscută sub numele de durere de centură pelvină sau PGP. Dacă ați rănit pelvisul în trecut sau ați avut probleme cu spatele înainte de sarcină, acest lucru vă poate crește șansa de a obține PGP în timpul sarcinii.

Cum se ameliorează durerile de șold în timpul sarcinii Există câteva lucruri pe care le puteți încerca acasă pentru a vă ajuta să gestionați orice durere de șold pe care o aveți în timpul sarcinii.

Cauze patologice ale durerii

Continua sa te misti În general, vă puteți exercita în pierde greutatea rapidă ușor la domiciliu de siguranță în timpul sarcinii, dar ar trebui să faceți doar ceea ce vă simțiți confortabil.

Orice întindere ușoară și exerciții fizice care vă ajută să vă consolidați mușchii abdomenului și a spatelui vă pot ușura durerile de șold. Înotul este ideal, deoarece apa vă susține greutatea și reduce presiunea asupra articulațiilor.

cum să slăbească șoldurile în timpul sarcinii

Evitați totuși să faceți sân, deoarece acțiunea de lovitură poate fi dureroasă dacă aveți deja dureri de spate sau șold. În schimb, încercați o spate sau înotați în față, lovind cu picioarele în timp ce țineți genunchii uniți și țineți un flotor.

cum să slăbească șoldurile în timpul sarcinii

De asemenea, puteți încerca pilates sau yoga pentru a vă ajuta să rămâneți flexibili. Asigurați-vă că spuneți oricărui instructor că sunteți gravidă, astfel încât să faceți doar întinderi și ipostaze sigure. În general, evitați să faceți ceva prea obositor, cum ar fi alergarea sau sporturile de contact, cum ar fi artele marțiale, și odihniți-vă cât mai mult posibil între exerciții. Concentrează-te pe postura ta Deoarece schimbările de postură pot contribui la durerea șoldului, există lucruri pe care le puteți încerca să corectați, cum ar fi: punând o pernă între genunchi în timp ce dormi ținându-ți picioarele unite când te ridici din pat sau dintr-o mașină folosind un scaun care sprijină spatele ținându-vă spatele drept și neîncrucișându-vă picioarele în timp ce stați nu sta prea mult timp - încercați să vă deplasați la fiecare 30 de minute așezat în poziție verticală pe un scaun și la un birou în timp ce utilizați un computer - orientați-vă spre ecran și nu răsuciți spatele pe o parte stând cu greutatea distribuită uniform pe ambele șolduri - nu vă deplasați greutatea pe un picior, deoarece acest lucru poate exercita o presiune mai mare pe șoldul respectiv Relaxați-vă mușchii S-ar putea să constatați că luarea unei băi calde sau aplicarea unei comprese calde pe șold ajută la calmarea durerii în mod natural, relaxând mușchii din acea zonă.

Cauzele fiziologice ale durerii

Baile calde nu sunt recomandate în timpul sarcinii, din cauza riscurilor de supraîncălzire. De asemenea, ați putea cere unui partener sau unui prieten să vă facă un masaj în jurul șoldului și al zonei inferioare a spatelui pentru a ajuta la ușurarea presiunii și tensiunii. Pentru a face acest lucru, întindeți-vă pe partea laterală pentru a expune șoldul care suferă și pentru a ridica ușor genunchii. S-ar putea să vă fie mai confortabil să plasați o pernă sub umflătură sau între genunchi.

cum să slăbească șoldurile în timpul sarcinii

Adaptați-vă poziția de dormit În timpul sarcinii, se recomandă, în general, ca femeile să doarmă de partea lor, în special în al treilea trimestru. Dacă durerea este doar în 1 șold, încercați să dormiți pe partea opusă, astfel încât greutatea dvs.

Dacă durerea este la ambele șolduri, încercați să dormiți în mod egal pe ambele părți. De asemenea, s-ar putea să vă fie de ajutor să vă îndoiți picioarele și să puneți o pernă între genunchi.

Acest lucru vă va îmbunătăți postura și vă va oferi sprijin pentru partea inferioară a spatelui și vă poate face să vă simțiți mai confortabil în timpul nopții.

Cum să slăbești în timpul sarcinii Este posibil să slăbești în timpul sarcinii?

Evitați orice lucru care înrăutățește durerea Pe lângă faptul că faceți lucruri care ajută la ameliorarea durerilor de șold, ar trebui să încetați să faceți orice ar putea agrava, cum ar fi să purtați saci grei de cum să slăbească șoldurile în timpul sarcinii sau să faceți treburi grele prin casă. Aceasta include tragerea unui vid sau curățarea cu găleți sau echipamente grele. De asemenea, ar trebui să evitați să urcați scările prea des sau să stați sau să stați în picioare pentru perioade lungi.

cum să slăbească șoldurile în timpul sarcinii

Încercați să găsiți un echilibru între odihnă și activități care vă ajută să vă mențineți mușchii în mișcare. Pot lua analgezice în timpul sarcinii? În general, este sigur să luați un analgezic precum paracetamolul în timpul sarcinii pentru a ușura durerile de șold.

Articole recomandate din categoria Alimentatia in sarcina

Discutați cu farmacistul sau medicul dumneavoastră pentru îndrumări suplimentare despre cum să obțineți și să utilizați în siguranță aceste medicamente. Când ar trebui să văd un medic despre durerile de șold în timpul sarcinii? De asemenea, ar trebui să discutați cu un medic dacă durerea dvs. Este posibil să vă trimită la un kinetoterapeut pentru tratament, dacă este necesar. În majoritatea cazurilor, durerile de șold sau PGP tind să se oprească în decurs de o lună de la naștere, deoarece nu mai există o greutate care pune presiune pe bazin.

Exerciții simple pe care le poți face în timpul sarcinii

Dar poate dura aproximativ 4 luni pentru ca ligamentele din bazin să revină la normal. Activitatea fizică și exercițiile de podea pelviană vă pot ajuta, dar dacă aveți încă dureri de șold la o lună sau mai mult după naștere, discutați cu un medic.

cum să slăbească șoldurile în timpul sarcinii

Acestea vă pot îndruma către un cum să slăbească șoldurile în timpul sarcinii.