Cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor


Pagina principala Calculator de frecvență cardiacă țintă Exercițiul este, în mod evident, esențial pentru menținerea unui stil de viață sănătos - dar dacă nu depuneți suficient efort, timpul petrecut la mișcare ar fi putut fi petrecut cu mai multă înțelepciune sau dacă vă împingeți prea tare, ați putea fi expus riscului de tulpini musculare și alte leziuni.

Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie. Dacă obiectivul dvs.

Deci, cum îți poți da seama dacă exersezi la intensitatea potrivită? Potrivit experților, totul este în ritmul cardiac - și a avea o frecvență cardiacă țintă este esențială atunci când măsoară cât de intens este exercițiul. Calculator de frecvență cardiacă țintă Aveți următoarele erori Găsirea ritmului cardiac de odihnă Ritmul cardiac de odihnă vă poate ajuta să determinați cât de potrivit sunteți sau nu!

Cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Cu cât ritmul cardiac este mai mic atunci când nu faceți nimic, cu atât sunteți mai în formă fizică. O frecvență cardiacă ridicată vă poate pune în pericol diferite tipuri de boli de inimă.

fulgi de porumb beneficiază de pierdere în greutate

Pentru a vă găsi ritmul cardiac în repaus, găsiți un ceas sau un ceas care are mâna a doua. Înainte să te ridici din pat dimineața, găsiți pulsul fie la încheietura mâinii, fie pe partea laterală a gâtului, folosind arătătorul și degetul mijlociu. Nu folosiți degetul mare.

  • Cap 1 Determinați zona dvs.
  • CUM SĂ INTRI îN EVAZIVA „ZONĂ DE ARDERE A GRĂSIMILOR” - HEALTHS -
  • Suplimente de pierdere în greutate sigură

Numărați câte bătăi simțiți în 10 secunde, apoi multiplicați acest lucru cu 6. Aceasta este ritmul cardiac de odihnă. Zonele țintă Indiferent dacă obiectivul dvs.

cel mai bun ceai de slăbire pentru pierderea în greutate

Zona dvs. Iată câteva exemple de zone țintă diferite bazate pe diferite niveluri de fitness: Dacă luați orice tip de medicament pentru tensiunea arterială sau dacă aveți orice tip de problemă cardiacă, vă rugăm să consultați medicul înainte de a încerca orice tip de rutină de exerciții.

Care este frecvența cardiacă pierderea în greutate skateboard pentru arderea grăsimilor?

Experții au risipit acest mit și l-au culcat de multe ori, dar merită reafirmat. Conceptul de zonă ideală pentru arderea grăsimilor a apărut deoarece la intensități mai mici de efort dacă faceți cardio, de exemplumai multe grăsimi sunt arse în raport cu glicogenul, substanța care stochează carbohidrații în corpul dumneavoastră.

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor

S-ar putea să pară grozav - dar când te uiți la arderea caloriilor, cifrele sunt foarte diferite. Un pic de știință Un studiu a fost realizat la Universitatea din Southern Maine, care a implicat două grupuri de persoane care fac diferite tipuri de exerciții.

shorts după pierderea în greutate

Un grup a mers cu bicicleta la o rată constantă timp de 3,5 minute intensitate scăzută. Celălalt grup a efectuat trei sprinturi de 15 secunde, alergând cât de repede au putut într-un spațiu scurt de timp intensitate mare. Grupul de pe motociclete a ars 29 de calorii în timpul exercițiului, comparativ cu doar 4 calorii arse de sprinteri.

belle jardin slimming expert atsaauks

Modalități de măsurare a ritmului cardiac Dacă cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor gândiți acum să vă măsurați ritmul cardiac pentru a vedea cât de eficient ardeți grăsimi, există o serie de moduri în care puteți face acest lucru, multe dintre ele datorită tehnologiei moderne: Folosiți un monitor de ritm cardiac. Aceste gadgeturi sunt disponibile în majoritatea magazinelor de sport și sunt de obicei atașate la corp folosind o curea.

Îți măsoară ritmul cardiac în timp ce faci mișcare, iar multe dintre ele în zilele noastre pot fi conectate cu un computer pentru a-ți vedea rezultatele mai cuprinzător.

pierderea grăsimilor în camera de aburi

Utilizați un ceas inteligent sau un dispozitiv de tip FitBit. Următoarea generație de ceasuri inteligente este orientată către cei cărora le place să-și păstreze fitnessul - mulți dintre ei trimit notificări dacă nu ați atins ținta pasului pentru ziua respectivă sau dacă detectează că ați stat prea mult timp așezat!

Calculator de ritm cardiac Calculator de ritm cardiac pentru metabolismul grăsimilor și antrenament de anduranță Ritmul cardiac este un parametru important pentru a găsi intensitatea ideală a exercițiului. Cu ajutorul calculatorului nostru de ritm cardiac vă puteți controla rezultatele de antrenament dorite și mai eficient.

Trackerele de tip FitBit vă pot măsura, de asemenea, ritmul cardiac și vă pot ajuta să descifrați dacă ați atins încă rata țintă. Du-te la școala veche: verificați periodic încheietura mâinii și gâtului.

  • Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară.
  • Cum se determină zona de ardere a grăsimilor | Sfaturi | June
  • Pierderea în greutate tip c

Ați încercat oricare dintre aceste metode? Ați observat o diferență între antrenamentele de intensitate mare și exercițiul de intensitate scăzută?