Cum să pierzi femeia de grăsime mai mică


5 Ponturi Care Să-ți Reducă Foamea și să Mănânci Mai Puțin

Ridicați greutățile pentru a micsora grăsimea stomacului Este obișnuit ca femeile să se lupte cu grăsime abdominală mai mică, un mic depozit gras situat în abdomen în scopuri de fertilitate și amortizare și protecție a ovarelor; cu toate acestea, abdomenul superior poate transporta și excesul de grăsime.

Grăsimea din burtă din abdomenul superior provine adesea din grăsimea viscerală, care se află de fapt sub peretele abdominal și îți scoate abdomenul.

Cât este prea mult?

Acest tip de grăsime este deosebit de periculos, dar răspunde la modificări ale dietei și exercițiilor fizice care vă ajută să vă îmbunătățiți fizicul și sănătatea. Rupeți o transpirație cu cardio de intensitate mai mare pentru a pierde mai multe grăsimi la stomac.

Slăbitul din greutate Vs. Stabiliți obiective rezonabile 1. Pierderea de grăsime 6 săptămâni Contact Pierderea in greutate VS pierderea grasimii corporale Pierderea in greutate, sau, asa cum o numesc oamenii, slabitul, reprezinta o mare problema pentru multe persoane. Apa retinuta in tesuturi?

Dacă transportați și exces de grăsime subcutanată - grăsimea de sub piele - care poate dura mai mult pentru a pleca, dar dieta și exercițiile fizice vă pot ajuta să ajungeți acolo. Vei pierde grăsime subcutanată din tot corpul când faci dieta, astfel încât picioarele, brațele și șoldurile vor fi mai subțiri împreună cu stomacul.

cum să pierzi femeia de grăsime mai mică

Începeți călătoria de pierdere de grăsime planificând un aport de calorii care creează un deficit de până la 1. Acest lucru vă va permite să pierdeți 1 - 2 kilograme în fiecare săptămână, astfel încât să vă puteți pierde grăsimea superioară a burtiei într-un ritm lent și constant, durabil.

8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Nevoile dvs. De exemplu, o femeie în vârstă de 45 de ani care are o înălțime de 5 metri și cântărește de kilograme și trăiește un stil de viață inactiv are nevoie de 2.

cum să pierzi femeia de grăsime mai mică

Ea ar putea viza o pierdere în greutate de 1 kilogram pe săptămână și să o obțină consumând 1. Încercarea unui deficit de 1. În schimb, ar trebui să-și reducă aportul de calorii la 1.

Micsoreaza-l Da, cutia toracică poate deveni mai mică atunci când slăbești. Acest lucru se datorează pierderii de grăsime subcutanată, stratul de grăsime direct sub piele. Creșterea în greutate rezultă din consumul de mai multe calorii decât folosești în activitate. Corpul stochează excesul de calorii în depozitele de grăsime și acest lucru vă afectează circumferința la nivelul cutiei toracice. Deși există variații în distribuția grăsimii corporale, majoritatea oamenilor pierd grăsimea superioară a corpului înainte de grăsimea inferioară.

Utilizați un calculator online pentru a vă da seama de nevoile dvs. Un studiu din tipărit în Analele de Medicină Internă a raportat că doar urmarea unei diete bogate în fibre este suficientă pentru a induce o pierdere semnificativă în greutate.

Concluzie A avea un exces de grăsime din burtă nu poate fi doar nedorit, dar este adesea cea mai grasă pentru noi de pierdut. A avea o cantitate mică nu este o problemă, dar prea mult poate reprezenta un risc serios pentru sănătate. Într-adevăr, a avea multă grăsime în zona abdominală poate fi destul de periculos, deoarece este legat de o serie de afecțiuni cronice.

Obțineți fibre din capsele dietetice precum legume, fructe, nuci și cereale integrale, precum și leguminoase, linte și fasole. Probabil că ești cel mai familiar cu beneficiile calciului pentru sănătatea oaselor, dar este util și pentru pierderea de grăsime.

Cum să pierdeți grăsimea din spate

Un aport ridicat de calciu este legat de nivelul mai scăzut de grăsime viscerală la femei, explică Harvard Medical School. Păstrează-ți dieta cu calciu, obținând nutrienți din legume verzi precum broccoli, plus lactate fără grăsimi.

  1. Metoda de pierdere a grăsimilor
  2. Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă.
  3. Cel mai bun ghid pentru femeile de a pierde grăsime
  4. Poate căta toracică să devină mai mică atunci când slăbești? - Sănătate -

De fapt, creșterea intensității, astfel încât ritmul cardiac dvs. Cercetătorii au descoperit că femeile obeze care exercitat la o intensitate mare a pierdut semnificativ mai multe grăsimi abdominale în perioada de studiu de 16 săptămâni decât femeile care au exercitat la o intensitate mai mică sau deloc. În plus, autorii studiului nu au găsit nicio diferență în pierderea de grăsime între exercitatorii cu intensitate scăzută și non-exercitatori, ceea ce indică faptul că munca cu intensitate mai mică nu este ideală atunci când doriți să alungați grăsimea la stomac.

cum să pierzi femeia de grăsime mai mică

A lucra la o intensitate ridicată nu înseamnă că ar trebui să cum să pierzi femeia de grăsime mai mică împingeți până la a te simți leșin; acest lucru este periculos, ca să nu mai vorbim că face antrenamentele tale mizerabile. În schimb, lucrați până la punctul în care nu puteți continua să conversați cu ușurință și faceți pași mici pentru a crește intensitatea exercițiului, de exemplu, urcând un nivel de rezistență pe eliptică sau urcând înclinarea pe banda de rulare prin un grad în timp ce vă mențineți ritmul regulat.

cum să pierzi femeia de grăsime mai mică

Ridicați greutățile pentru a micsora grăsimea stomacului Sala de greutate se poate simți intimidantă, în special pentru femei, dar includerea antrenamentului de forță în antrenamentul dvs.

Un studiu, publicat în American Journal of Clinical Nutrition îna raportat că ridicarea greutăților de două ori pe săptămână a fost suficientă pentru a preveni creșterea de grăsime - și în special câștigul de grăsime din burtă - la femeile aflate în postmenopauză.

Ardeți calorii în timp ce ridicați greutăți prin efectuarea de mișcări care lucrează mai mulți mușchi mari - precum deadlift-urile și balansările kettlebell - și structurându-vă definiția subțire a corpului în circuite, astfel încât să vă deplasați de la un exercițiu la altul fără o odihnă lungă între ele.