Cum să pierzi burta muffin de brioșă


Politica De Confidențialitate 15 rețete din tablă de brioșă pentru un control perfect al porțiunilor Încercați să pierdeți grăsimea din burtă, dar parcă nu vă puteți controla porțiunile? Rețetele din tablă de brioșe sunt modalitatea ușoară și la modă de a vă asigura că nu exagerați!

Sfaturi pentru pierderea in greutate Puteți continua să lăsați butonul de sus al blugilor descheiat și purtând cămăși largi sau puteți lua măsuri împotriva grăsimii abdominale. Dacă sunteți gata să luptați împotriva grăsimilor, vă angajați să vă reduceți aportul caloric și să vă creșteți nivelul de activitate.

Grăsimea care îți formează blatul și burta

Cât timp îți ia să-ți micșori talia depinde de o varietate de factori, dar dacă rămâi cu ea în timp, vei fi recompensat cu o burtă mai plată. Alungarea grăsimii din burtă Blatul tău de briose nu a apărut peste noapte, deci nu ar trebui să te aștepți să-l pierzi imediat.

Pentru a câștiga această greutate, probabil că ați mâncat mai multe calorii decât corpul ars timp de câteva luni sau câțiva ani. Pentru a pierde burta, va trebui să creați un deficit caloric, ceea ce înseamnă că luați mai puține calorii decât ardeți în fiecare zi.

cum să pierzi burta muffin de brioșă

Când faceți acest lucru, corpul dvs. Cât pierzi depinde de cât de mare creezi un deficit caloric. Amintiți-vă că nu puteți detecta grăsimea abdominală; veți pierde în greutate din tot corpul și, în cele din urmă, o parte din acea grăsime se va desprinde din secțiunea mijlocie.

Modificări ale dietei 1 Evitați să mâncați distras.

Pierdere în greutate sigură Dacă vă gândiți să urmați o dietă de foame și să petreceți toată ziua la sală, în speranța de a vă pierde blatul de briose până la sfârșitul săptămânii viitoare, țineți-vă un minut. Este important să slăbești încet, deoarece efectele secundare pot apărea cu pierderea rapidă în greutate.

Cum sa scapi de muffin Top (grasime pe solduri si abdomen)

Restricționarea prea mare a aportului caloric vă poate împiedica să luați suficientă hrană pentru a obține substanțele nutritive cum să pierzi burta muffin de brioșă de care are nevoie corpul dumneavoastră. Dacă luați prea puține calorii, s-ar putea să vă simțiți obosiți și deprimați. În general, nu ar trebui să vă reduceți aportul caloric sub 1.

cum să pierzi burta muffin de brioșă

Cât este de ajuns? O regulă generală este că 1 kilogram de grăsime este egal cu 3.

cum să pierzi burta muffin de brioșă

Asta înseamnă că prin crearea unui deficit caloric de la 1. Ținând cont de acel minim de 1. Apoi, descoperiți cel mai mult că puteți reduce aportul pentru a pierde în greutate în siguranță.

Cum să pierzi un blat de briose fără intervenție chirurgicală Legate de Bluzele scurte și pantalonii cu talie joasă creează o senzație vizuală cunoscută sub numele de blat de briose. Poate că l-ai văzut sau l-ai purtat singur; un blat de brioșă apare atunci când o burtă moale se revarsă peste partea de sus a pantalonilor pentru a crea un aspect asemănător cu o brioșă care se revarsă peste partea de sus a bazei sale. Spre deosebire de mânere de dragoste, care sunt situate la șolduri, un vârf de brioșă poate acoperi întreaga secțiune mijlocie. Chiar dacă are un nume drăguț, un blat de briose nu este o problemă de râs.

Dacă numărul tău magic estete-ai putea aștepta să pierzi un kilogram de grăsime la fiecare patru până la cinci zile. Sfaturi pentru pierderea in greutate Primul lucru pe care ar trebui să-l faci pentru a pierde grăsimea abdominală este să te activezi, cu 30 până la 60 de minute de exerciții fizice de intensitate moderată zilnic.

Ingrediente pentru briose:

Un studiu realizat de cercetătorii Universității Duke a arătat că exercițiile abundente pot duce rapid la o reducere semnificativă a grăsimii din burtă. Includeți antrenament de forță ca parte a regimului dumneavoastră. Un studiu al Facultății de Medicină a Universității din Pennsylvania a constatat că antrenamentul de rezistență a redus semnificativ creșterea grăsimii abdominale la femeile aflate în premenopauză, în comparație cu cei care nu fac exerciții fizice.

Dieta ta este, de asemenea, critică. Evitați carbohidrații simpli, cum ar fi pâinea albă, pastele și orezul, precum și dulciurile și băuturile cu zahăr.