Pierde greutatea atunci când aveți o răceală


Prin includerea acestui tip de activitate în procesul de instruire, veți reduce semnificativ probabilitatea de a dezvolta boli infecțioase. Exercitarea în timpul unei răceli - de ce sunt periculoase? Este sport acceptabil pentru răceli?

Pot exercita în timpul unei răceli? Cât de exact este permis să vă antrenați atunci când sunteți bolnav - reguli și recomandări pentru a nu vă îmbolnăvi și mai mult. Exercitarea în timpul unei răceli Răceala comună este o boală infecțioasă extrem de frecventă. Statisticile arată că persoana obișnuită se infectează cu gripa 90 de zile pierderea în greutate cu diverse infecții virale respiratorii acute de aproximativ ori pe an, în timp ce procesul complet de recuperare durează cel puțin zile.

De aceea, întrebarea dacă este posibil să te antrenezi și să faci sport cu o raceală îngrijorează aproape fiecare sportiv. Principalul risc de a face exerciții fizice în timpul unei răceli este că un nas mic curgător poate ascunde o gripă incipientă. Deoarece simptomele apar doar zile, în prima zi de infecție, vă puteți simți normal și nu puteți suspecta că sunteți bolnav. În acest caz, sportul poate agrava semnificativ starea de bine în câteva ore.

Cu toate acestea, antrenamentul pentru o răceală poate fi periculos nu numai pentru persoana însăși, ci și pentru ceilalți. Studiile arată că sportul în timpul unei boli ușoare nu este adesea capabil să dăuneze sănătății purtătorului de infecție, spre deosebire de cei care sunt în jur. În acest caz, zona de risc devine mânerele simulatoarelor, care au fost atinse de proaspăt strănut.

  • Și, în ciuda conștientizării oamenilor cu privire la cauzele obezității, această problemă în lume devine din ce în ce mai acută.
  • Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.
  • Ce trebuie sa mancam atunci cand suntem bolnavi Medlife Ce trebuie sa mancam atunci cand suntem bolnavi De ce la un moment dat nu mai scad in greutate?
  • Тихо ответил Хилвар.
  • Что толку предаваться бесплодным размышлениям, возводя пирамиды догадок на песке неосведомленности.
  • Pierde burta de grăsime făcând ședință
  • Semne de alarma: pierdere in greutate (scadere in greutate) involuntara | republicanii.ro
  • Cum să slăbești cu gripa Cum ne refacem dupa raceala sau gripa

Dacă aveți ochi acvatici, o ușoară durere în gât și un nas îndesat, dar temperatura corpului dvs. Forța și antrenamentul cardio pierde greutatea atunci când aveți o răceală acest caz sunt permise, dar în conformitate cu unele cerințe de bază. Cerințe de instruire pentru răceli În primul rând, în cazul antrenamentului pierde greutatea atunci când aveți o răceală frig, este important să evitați hipotermia sub aer condiționat. Cele mai multe săli de sport păstrează aerul rece chiar și iarna - transpirația și prinderea în aerul rece îți pot agrava starea.

A doua regulă de antrenament pentru răceli este legată de același fapt - nu transpirați. Antrenamentele trebuie să fie destul de ușoare și în zona de ritm cardiac de bătăi pe minut. În termeni simpli, nu trebuie să vă permiteți să transpirați.

În plus, se recomandă reducerea duratei totale a activității fizice la minimum - cu siguranță să nu depășești pragul de de minute. Cum să faci exerciții fizice pentru răceli: Încercați să nu răspândiți infecția Nu este permis să transpirați și să răcoriți sub aer condiționat Reduceți intensitatea și durata antrenamentului Răcelile datorate suprasolicitării De asemenea, remarcăm că unul dintre simptomele suprasolicitării este o creștere cronică a hormonului cortizol.

Creșterea cortizolului nu numai că slăbește capacitatea sistemului imunitar de a lupta împotriva infecțiilor și crește timpul de recuperare musculară, dar crește și nivelul general de inflamație în țesuturi. Simptomele unor niveluri cronice ridicate de cortizol și suprasolicitare pot fi asemănătoare cu cele ale unei răceli ușoare.

Efectul negativ al antrenamentului Confuzia simptomelor suprasolicitării inclusiv oboseală persistentă, dureri în gât pentru simptomele unei răceli ușoare și a mersului la antrenament agravează doar situația prin creșterea suplimentară a nivelului cortizolului.

Rezultatul va fi o scădere suplimentară a imunității și un risc crescut de prindere a gripei reale. În schimb, chiar dacă ai o răceală cu adevărat ușoară, fără complicații, aceasta duce la creșterea nivelului cortizolului - chiar dacă nu te îmbolnăvești mai mult, nu vei putea obține efectul pozitiv al antrenamentului. De fapt, cu cortizolul ridicat, nu poate exista niciun câștig în forță sau creștere musculară. Gripa sau raceala? În stadiile incipiente ale bolii, simptomele gripei pot fi bine confundate cu simptomele unei răceli ușoare sau altei infecții virale respiratorii acute ARVI.

Este posibil să înțelegeți că sunteți bolnav de gripă abia în a treia zi, când temperatura corpului crește brusc, apar frisoane, dureri corporale și dureri musculare specifice. Alegând să meargă la antrenament în această stare, îi dai o dublă lovitură sistemului imunitar - pe lângă faptul că are deja greutăți împotriva luptei cu infecția, va trebui să treacă prin stresul forței sau al antrenamentului cardio.

Rezultatul va fi doar o agravare accentuată a simptomelor bolii. Nu mai vorbim de faptul că riscați să infectați alte persoane.

Raceala si gripa: simptome, remedii, preventie

Sport pentru răceli: recomandări finale Pe de o parte, cercetările științifice sugerează că exercițiile fizice moderate nu înrăutățesc răcelile sau SARS ușoare. Pe de altă parte, aceste studii arată că răcelile afectează negativ atât indicatorii de forță, cât și rezultatele generale ale antrenamentului - adică, cu o răceală, nu puteți pierde în greutate și nici nu puteți construi mușchi. În același timp, în caz de infecții severe și gripă, orice antrenament nu este strict recomandat - cu toate acestea, în primele zile, simptomele unei gripe depline pot fi confundate cu simptomele unei răceli ușoare.

Rezultatul antrenamentului activ în acest caz va fi doar o pierde greutatea atunci când aveți o răceală accentuată a stării de bine și un risc crescut de complicații. Mersul la gimnastică pentru răceală este permis numai dacă aveți încredere că aveți o infecție pasivă ușoară ușoară și nu gripa. Antrenamentele în sine ar trebui să fie scurte, iar ritmul cardiac nu trebuie să depășească de bătăi pe minut - literalmente, nu ar trebui să vă permiteți să transpirați.

Totuși, trebuie să vă amintiți și despre cei din jurul vostru pe care îi puteți infecta. Efectul antrenamentului asupra exercițiului asupra gravității și duratei unei boli respiratorii superioare virale, sursă Ar trebui să faceți exerciții fizice cu gripă sau gripă? Este posibil să joci sport cu o răceală "Academicianul Ioffe a dovedit că coniacul și cafeaua vor înlocui sportul și prevenirea pentru tine", a cântat Vladimir Vysotsky. Adevărat, adevăratul sens al cântecului se află în planuri complet diferite, dar dacă îl iei literalmente, marele bard avea absolut dreptate: jocul cu sport îmbunătățește semnificativ calitatea vieții.

Orice cultură fizică este utilă pentru un corp sănătos. Și dacă un virus se strecoară? Cum să fie: lăsați rata obișnuită de exercițiu, reduceți intensitatea activității fizice sau abandonați-le complet?

Sport în timpul unei răceli: util sau periculos? Pentru a înțelege problema, să începem cu modificările care apar în organism în perioada bolii.

Ești obișnuit să faci exerciții fizice în mod regulat, dar într-o zi, când te ridici din pat, simți: durere de cap; slăbiciune, în ciuda unei lungi nopți de odihnă; congestie nazala; Durere de gât.

Cum să slăbești cu gripa

Poate că la câteva ore după începerea activității active a celulelor de protecție, vă veți simți deja mai bine. Totul poate fi limitat la reacțiile locale: nasul curgător, dureri ușoare în gât, răgușeală. În general, organismul funcționează ca de obicei, o luptă activă împotriva simptomelor apare la nivel local - unde a început inflamația.

pierde greutatea atunci când aveți o răceală 15 min un arzător de grăsimi

Dacă există doar roșeața faringelui și durerii în gât, uneori cu febră ușoară timp de o zi, vorbesc despre faringită.

Toate aceste boli sunt cauzate de viruși, dar, contrar concepției greșite comune, aceasta nu este gripa. În acest caz, antrenamentul pentru răceli nu este interzis. Cu toate acestea, există mai multe limitări: Nu trebuie să te forțezi să faci toate exercițiile pe care le faci într-o stare normală.

Este posibil să pierdeți în greutate în timpul unei boli, de exemplu, o răceală? De ce?

Reduceți stresul la minimum. Uită de antrenamentele cu greutatea în sala de sport. Mașini de forță, kettlebells, gantere - toate acestea ar trebui amânate până la recuperarea completă. Ascultați-vă pe voi înșivă: la cea mai mică deteriorare a stării de bine, încetați exercițiile fizice.

A juca sport pentru o răceală nu este cea mai bună modalitate de a trata o boală, deoarece organismul are deja o perioadă grea, cheltuiește energie pentru recuperare și mai ai nevoie de eforturi suplimentare din partea acesteia. Dar dacă sunteți obișnuiți cu un regim sportiv, vă antrenați de mai mulți ani și nu vă puteți imagina viața fără fitness sau jogging dimineața, atunci puteți continua cu atenție studiile.

  • Мы решили, что будет лучше всего встретить вас здесь,-- проговорил .
  • Я не уверен, - признался Хилвар.
  • Его наставник ни порицал, ни одобрял эту связь.
  • Вежливо обратился Элвин к Президенту.
  • Элвин был очень осторожен, стараясь не оскорбить их ненароком: он хотел, по возможности, перетянуть Совет на свою сторону.
  • Pierderea greutății în cauzele vârstnice
  • Este posibil să lucrați la sală cu o răceală - Gripă
  • Raceala si gripa: simptome, remedii, preventie

Ceea ce face sport în timpul unei răceli nu va dăuna? Pentru sportivii care nu pierde greutatea atunci când aveți o răceală să se abată de la programul obișnuit, medicii recomandă trecerea la: alergarea într-un ritm calm; Exerciții de întindere; dans. Să nu uităm: vorbim doar de forme ușoare ale bolii care nu provoacă modificări drastice în rutina zilnică obișnuită!

pierde greutatea atunci când aveți o răceală pierderea în greutate gsh

Ar trebui să spunem și despre jogging. În general, dacă nu ați renunțat la ele, este mai bine să transferați vopsirea de la sală sau pe strada casei la banda de alergat.

Alergarea cele mai bune aplicații de telefon de pierdere în greutate aer curat vă poate transpira, apoi puteți obține hipotermie, iar apoi frigul se va agrava sau va provoca complicații.

Este puțin probabil să vă fie recunoscători. Cele de mai sus se aplică infecțiilor virale respiratorii acute și infecțiilor respiratorii acute, care apar într-o formă ușoară, fără o creștere a pierde greutatea atunci când aveți o răceală.

Dar dacă vine gripa sau parainfluenza? Virusurile gripei sunt mult mai periculoase decât virusurile răcelii obișnuite. Se răspândesc cu viteză mare, pătrundând în toate organele și sistemele. Prin urmare, debutul bolii este acut, exprimat printr-un salt puternic al temperaturii la valori febrile - 38,C, sau chiar mai mare. Când sunteți bolnav de gripă, poate fi dificil să vă ridicați chiar și din pat, nu doar să vă îndepliniți sarcinile zilnice. Corpul este complet concentrat pe lupta împotriva virusului, nu are puterea de a face altceva.

În aceste condiții, a te forța să faci orice exercițiu fizic nu este doar dăunător, ci chiar poate fi mortal!

pierde greutatea atunci când aveți o răceală cum slabesc sanatos

Mai mult decât atât, este imposibil să te implici nu numai la înălțimea bolii, dar chiar și atunci când simptomele scad. Chiar și o temperatură scăzută, subfebrilă este o contraindicație pentru orice exercițiu! În timpul bolii, procesele anabolice sunt suprimate adică cele în timpul cărora sunt sintetizate substanțele necesare organismului - aminoacizi, monosacharide, grăsimimodificările metabolismului. Foarte mult cortizol, un hormon al stresului, este eliberat în fluxul sanguin, ceea ce provoacă procese distructive în mușchi.

pierde greutatea atunci când aveți o răceală dr cunningham st louis pierdere în greutate

Cel mai rău lucru care se poate întâmpla dacă ignorați sfaturile medicilor și continuați antrenamentul fără a aștepta o recuperare completă, se vor dezvolta complicații.

Ele sunt o consecință a faptului că organismul, epuizat de virus, este obligat, în loc să se odihnească și să câștige forță, să-și cheltuiască restul de energie pe exerciții fizice. Drept urmare, imunitatea slăbește.

Vă amintiți cum la școală au fost scutiți de educația fizică timp de 2 săptămâni după răceală? Urmați sfaturile medicilor - dați-vă acea eliberare, recuperați-vă. Sportul ca prevenire a ARVI și a altor boli virale Dacă în timpul răcelilor, beneficiile exercițiului fizic sunt mai mult decât discutabile, atunci ca măsură preventivă, exercițiile fizice și orice alt tip de activitate fizică este ceea ce ai nevoie.

Este posibil să lucrați la sală cu o răceală

De ce? În timpul cursurilor, metabolismul este activat: toate procesele metabolice sunt mai intense, ceea ce înseamnă că imunitatea este consolidată. În plus, multe sporturi se întăresc și ele. Deci, dacă mergi la înot, atunci corpul înregistrează scăderi de temperatură atunci când este cufundat în și în afara apei.

Dacă alergi pe un stadion sau parc, te antrenezi treptat pentru a te adapta la schimbările de temperatură ambientală. Principalul lucru în acest caz este prevenirea hipotermiei subite. Ai o fugă, ai impresia că nu-ți respiră?

Nu înghiți niciodată aerul rece cu gura!