Corpul de combatere a greutăților


cum să slăbească talie

El a fost intimidat de mormăituri, mașini ciudate și de aproape toată populația masculină din afara secțiunii cardio și greutăți libere. Nu voia să aibă nimic de-a face cu shake-urile sale proteice și cu tancurile fratelui. În schimb, am folosit aparatele cardio și am făcut același exercițiu cu două greutăți de 8 kilograme de fiecare dată când am ajuns la sală.

1. încredere

Dar mi-am dorit foarte mult să mă ridic. Un test Corpul de combatere a greutăților a fost tot ce a fost nevoie pentru a mă face dependent de ridicări grele. După câteva luni, ridicam mai multă greutate decât credeam posibil. Cinci ani mai târziu, mă ghemuiesc în mod regulat mai mult decât cântăresc, iar greutățile mele de 25 de kilograme sunt obiectivul meu.

Cereți informații

Astăzi mă simt ca acasă sub bar. Deși există o mare pierdere în greutate și beneficii de explozie de calorii pentru ridicarea greutăților grele, nu de aceea o fac. Ridicarea greutăților mă face să mă îngrijorez mai mult de greutatea de pe bară decât de corpul meu. Muncesc din greu în sala de gimnastică pentru a-mi împinge corpul și mintea.

Este vorba despre ceea ce este capabil corpul meu, nu despre cum arată.

Scapa De Gaurile Din Fese - Exercitii Pentru Modelarea Feselor Acasa

Ridicarea muy thai pierdere în greutate femeie grele, de exemplu, folosirea unei greutăți cu care poți face doar 1 până la 6 repetări, m-a făcut corpul de combatere a greutăților lupt cu vocea din cap - este mult mai zdrobitor decât ar putea fi orice greutate. Cu farfurii grele pe bară, nu există loc pentru îndoială sau gânduri negative.

Îmi iau toată atenția să fac un pas înainte, să rămân în control și să sparg liftul.

2. Întărește-te

Ridicarea în greutate mă face să mă simt puternic. Când ajung la un lift mare, sunt de neoprit. Sunt capabil să mișc greutatea și să fac față celorlalte provocări din viața mea.

Merg pe stradă cunoscând forța fizică și mentală din mine. Lecțiile pe care le-am învățat în sala de sport se estompează pentru tot restul vieții mele. M-au făcut un alergător mai rapid, o persoană mai independentă și o femeie încrezătoare.

60 de zile pierde în greutate

Înainte de a ajunge la greutatea ridicată, iată câteva motive pentru care ar trebui să abordați acest lucru. Antrenamentul cu greutăți mari este demonstrat pentru a vă îmbunătăți încrederea în sine. Antrenamentul cu greutăți poate reduce, de asemenea, anxietatea, ușura depresia și crește fericirea. Deși poate fi dificil să te motivezi să mergi la sală uneori, beneficiile durează mai mult decât lupta inițială.

Account Options

Începeți și fii fericit. Întărește-te Greutățile grele cresc puterea și forța musculară fără a crește semnificativ volumul sau dimensiunea, în special pentru femei. Aceasta înseamnă că sarcinile fizice de zi cu zi devin mai ușoare, iar antrenamentul constant va crește greutatea pe care o puteți ridica.

De asemenea, vei arăta mai puternic.

  • Slăbire muștiuc
  • Obezitate - Wikipedia

Antrenamentul de forță cu greutăți mari vă îmbunătățește masa musculară și definiția. Bună ziua Michelle Obama brațe și Beyoncé abs!

Tăiați grăsimea Toată lumea știe că exercițiile fizice vă ajută să ardeți mai multe calorii, dar, potrivit Clinicii Mayo, un program regulat de antrenament al forței vă poate ajuta să ardeți mai multe calorii atunci când nu sunteți în sala de gimnastică.

În plus, antrenamentul de forță construiește mușchii. Această masă musculară mai mare crește caloriile pe care le arzi zilnic fără a face mișcare.

1. Încredere

La fel ca un brownie dublu cu ciocolată, antrenamentul de forță vă oferă o dublă plată prin arderea caloriilor. Construiește-ți creierul Greutățile grele construiesc mai mult decât doar mușchi.

puteți pierde în greutate după mișcarea intestinului

Ridicarea grea crește producția de mulți hormoni, inclusiv hormonul IGF-1, care ajută la stimularea conexiunilor din creier și la îmbunătățirea funcției cognitive.