Evitați pierderea în greutate de zahăr


Salatele te ajută să slăbești. Alimentele naturale te fac slăbiți. Dietele sunt calea către pierderea în greutate. Vei fi surprins să afli că aceste afirmații nu sunt întotdeauna adevărate. Salatele pot fi îngrășate. Alimentele naturale pot fi nesănătoase.

Dietele te pot face să te îngrași.

11 alimente pe care trebuie să le evitați noaptea pentru a pierde în greutate rapid

Crezi că așa este nebun. Contrazice tot ceea ce știm. Dar rămâi cu mine. Veți afla cum tot ceea ce v-a fost învățat despre pierderea în greutate nu este alb-negru așa cum pare. Mai jos sunt cinci păcate de slăbit pe care nu vă dați seama că le comiteți. Dieta dvs. M-a ajutat să slăbesc mai mult de 70 de kilograme. De asemenea, mă ajută să-mi mențin greutatea. Dar uneori poate fi confuz să știm ce este cu adevărat sărac în grăsimi.

Luați în considerare o salată. O salată este un aliment sănătos, nu? Are foarte puține calorii.

Pierdere în greutate zahăr rafinat, Zahăr brun pentru a pierde în greutate, la 10

Iar din puținele calorii pe care le are, doar un procent mic provine din grăsimi. Aș clasifica-l drept un aliment cu conținut scăzut de grăsimi. Problema se întâmplă atunci când adăugați pansamentul. Oamenii cred că uleiul de măsline este un sos de salată sănătos. Aceasta nu este. Uleiul de măsline are de calorii pe lingură și nu conține aproape deloc nutriție. Uleiul are calorii goale.

  1. Evitați pierderea în greutate de zahăr. Cuvinte cheie de căutare
  2. Pierderea în greutate efervescentă.
  3. Bile de bumbac pentru pierderea în greutate
  4. Politica De Confidențialitate Cum am renunțat la zahăr și am pierdut peste 30 de kilograme Brian Noble, ca majoritatea americanilor, mânca prea mult zahăr.
  5. Pierderea în greutate oglindă

Pe lângă caloriile goale, schimbă complet procentul de grăsime din salată. Dar un sos de ulei de măsline adaugă de calorii de grăsime pură în salată. O salată sănătoasă se transformă într-un aliment bogat în grăsimi, cu doar o lingură de ulei. Cum să evitați această greșeală: Trebuie să evitați consumul accidental de alimente bogate în grăsimi.

Există două moduri de a realiza acest lucru: Citiți etichetele nutriționale Nu mai adăuga ulei în mâncare Citirea etichetelor nutriționale este esențială pentru sănătate și pierderea în greutate.

Când ridicați un produs ambalat la magazin alimentar, estimați procentul de calorii care provin din grăsimi. Faceți acest lucru împărțind numărul de calorii care provin din grăsimi pe porție la numărul total de calorii pe porție.

Cu cât scazi în grăsime, cu atât vei pierde în greutate. În loc de ulei, încercați aceste înlocuitori de ulei cu conținut scăzut de grăsimi: Aflați cum să caramelizați ceapa fără ulei Aflați cum să gătiți cu oțet Înlocuiți uleiul în rețete cu alternative bogate în carbohidrați, cum ar fi legumele în piure, mere, piure de banane sau aquafaba. Alegeți înlocuitorul care se potrivește cel mai bine rețetei.

La fel ca uleiul, zahărul ajunge să fie calorii goale care determină creșterea în greutate. Chiar dacă sunt naturale. Zahărul este zahăr și acesta este singurul mod în care corpul tău îl recunoaște. Nu te lăsa prins în capcana naturală. Argumentul natural este un mod în care ne facem să ne simțim mai bine atunci când mâncăm zahăr rafinat. În realitate, nu este mai bun decât zahărul alb. Zaharurile rafinate sunt calorii goale nesatisfăcătoare.

evitați pierderea în greutate de zahăr

Prea multe calorii goale cauzează creșterea în greutate. Gândiți-vă în termeni de zahăr cu sau fără fibre. Acest lucru are mai mult sens, deoarece evitați pierderea în greutate de zahăr fără fibre include miere, sirop de arțar și zahăr din nucă de cocos.

Cum să evitați această greșeală O picătură cum de a elimina fat agnus zahăr din când în când nu este sfârșitul lumii. Dar nu-l adăugați în mod regulat la mâncare și băuturi.

5 Păcate de slăbit și cum să le eviți

În loc să adăugați zahăr rafinat la mâncare, încercați să adăugați zahăr alimentar integral. Sirop de arțar, miere și zahăr din nucă de cocos?

evitați pierderea în greutate de zahăr

Fără fibre și puține vitamine sau minerale. Prefer să folosesc curmale amestecate în rețetele mele. Datele sunt dulci ca zahărul. Amintiți-vă că conțin și fibre, apă, vitamine și minerale.

Cum să evitați pierderea în greutate în diabet

Dacă nu aveți curmale, puteți adăuga alte tipuri de fructe, cum ar fi piure de banane sau mere. Dacă fructele nu funcționează cu rețeta dvs. Prefer Splenda ca evitați pierderea în greutate de zahăr cu zero calorii. Este recunoscut ca fiind sigur de USDA. Nu are efecte secundare negative cunoscute în doze rezonabile. Eritritolul și stevia sunt, de asemenea, sigure. Evit aspartamul și zaharina. Aspartamul este asociat cu dureri de cap, tulburări de dispoziție și convulsii.

Zaharina poate avea un efect laxativ. Fad dieting și yo-yo dieting Ridicați mâna dacă ați urmat o dietă. Si ghici ce? Ratele noastre de obezitate continuă să urce. Trebuie să încetăm să urmăm cea mai recentă dietă pentru a slăbi 5 kilograme într-o săptămână. Mulți oameni se îngrașă oricum.

Cum am renunțat la zahăr și am pierdut peste 30 de kilograme

De fapt, până la două treimi dintre oameni se îngrașă mai mult decât au pierdut în primul rând. Cum să evitați această greșeală Nu mai urmați cea mai recentă dietă de modă. În schimb, trebuie să ne schimbăm stilul de viață.

Cuvântul dietă poate fi confuz.

Evitați pierderea în greutate de zahăr

Dieta poate însemna o schimbare dietetică pe termen scurt pentru a slăbi rapid. Aceste tipuri de diete sunt nedurabile și nu ajută. Dieta poate fi, de asemenea, alimentul pe care îl consumă în general o persoană sau o specie.

Nu trebuie să urmezi o dietă pentru a avea o dietă. Fiecare ființă vie are o dietă, adică dieta unui panda constă din bambus. În loc să urmăm o dietă, trebuie să ne schimbăm dieta. Pentru bine. Gata cu dietele nebune cu supă de varză, dietele pentru biscuiți sau dietele pentru alimente pentru bebeluși.

Poate fi înfricoșător să faci o schimbare care crezi că va dura tot restul vieții tale. Dar dacă vrei pierderea în greutate care să dureze o viață, ai nevoie de un stil de viață pentru o viață.

Vă recomand o dietă bogată în carbohidrați, cu conținut scăzut de grăsimi pe bază de plante. Este ceea ce mănânc de mai bine de 3 ani și îmi place modul în care arăt și simt. Detoxifiere Detoxifierea este ca o dietă moft. Este o soluție pe termen scurt la o problemă pe termen lung. Detoxifierea timp de o săptămână este ca și cum ai face un covor curățat în profunzime o dată pe an, în loc să aspiri în fiecare săptămână.

Sigur, se face treaba și face ca covorul dvs. Dar covorul dvs. Dacă mâncarea pe care o mănânci te îmbolnăvește, este ceva în neregulă cu ceea ce mănânci.

Detoxificatorii sunt nu un înlocuitor pentru o dietă sănătoasă. Cum să evitați această greșeală Nu mai detoxifiați și începeți să mâncați sănătos. Nu am făcut niciodată o detoxifiere și nu intenționez să o fac vreodată. Dacă dieta dvs.

Nu mai puneți o bandă de protecție asupra problemei dvs.

evitați pierderea în greutate de zahăr

Fiind frică de mâncare Unii oameni cred că cheia pentru a fi sănătoși, slabi și frumoși este foamea. Nu este. Dietele, numărarea caloriilor și restricționarea alimentelor funcționează pe termen scurt.

Dar nu pe termen lung. Când încetezi să mai faci dietă și te întorci la mâncarea aceluiași aliment care te-a îngrășat, în primul rând, îți recâștigi greutatea. Si amintesteti: cel mai oamenii recâștigă greutatea înapoi, plus multe altele.

Cum să evitați această greșeală Nu vă fie teamă de toate alimentele. Aveți grijă la mâncărurile procesate și grase. Zahărul poate fi rău?