Fat burning burpees


Deși este renumit ca un exercițiu brutal de greutate corporală care arde grăsimile la fel de repede ca și mușchiul și este folosit în mod regulat ca pedeapsă pentru a sări peste obstacolele din cursele de obstacole, niciuna nu se potrivește cu felul în care fat burning burpees simți după ce ai făcut un burpee.

Nu lăsa să te descurajeze. Faceți un al doilea burpe și apoi o treime. Continuați și după 30 de fat burning burpees vă veți întreba cum este posibil ca atât de mulți mușchi să sufere și să vă ardeți plămânii în același timp. Nu există nici un mod distractiv de a face burpees.

Indiferent dacă le luați încet și ați lovit un anumit număr de replici, sau încercați să vă înghesuieți în cât mai multe posibile într-o perioadă de timp stabilită, vă îndepărtează mai repede decât oricare alt exercițiu acolo. Asta e vești proaste.

Vestea bună este că tot efortul merită absolut.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere? Burpees: we love to hate 'em, but if you stick to this day challenge, you'll feel more stronger, tighter, and more toned by the end of the month.

Vrăji de pierdere în greutate funcționează brațele, spatele, pieptul, miezul, glutele și picioarele - îl numiți, funcționează. Și burpees, de asemenea, spike rata de inima ta la fel de mult ca sprint pentru un autobuz face - un motiv este un favorit ferm în rândul de înaltă intensitate interval de antrenament HIITmulțimea.

Și toate aceste beneficii vin fără folosirea vreunui echipament, astfel încât să puteți face burpea oricând și oriunde. Citiți mai departe pentru a descoperi cele mai bune modalități de a include acest exercițiu eficient în formarea dvs. Beneficiile Burpees A face burpees este un antrenament în întregul corp în fiecare sens. Ele își construiesc forța și rezistența, vă ridică ritmul cardiac și ard fascicule de calorii, încercând, de asemenea, echilibrul și coordonarea.

Account Options

Varietatea mișcărilor implicate și a mușchilor lucrați înseamnă că beneficiile brutalelor vor fi evidente în viața de zi cu zi, deoarece fiecare provocare fizică devine ușor de cucerit.

Și pot fi făcute oriunde chiar și acasă, dacă înțelegeți vecinii de jos. Nu aveți nevoie de nici un kit, doar o cantitate de inimă și de pietre la putere prin fiecare rep.

sunt atât de grasă cum să piardă în greutate

Cum sa faci un burpee Clasicul burpee este o mișcare în patru puncte. Dintr-o poziție în picioare, aruncați-vă într-o ghemuită, cu mâinile pe teren chiar în fața picioarelor.

Best Home Workout

Apoi puneți-vă picioarele în spatele dvs. În acest stadiu, cu atât mai aventurosul poate arunca o presiune în amestec, ceea ce ridică cu adevărat dificultatea. În burpea de bază, rămâi în scânduri înălțate și sari picioarele înapoi spre mâini.

Apoi, rotiți manevra, plimbându-vă în aer cu brațele direct deasupra dvs.

  1. 10 exerciții care lovesc butonul Burpees când vine la arderea grăsimilor - Viață Sănătoasă
  2. 53 Exercise ideas in | exercise, at home workouts, workout routine
  3. Pierderea în greutate după lyme
  4. Pin on HIIT Workouts
  5. FEEL THE BURN [Video] | Stomach abs workout, Abs workout, Core workout
  6. Quarantine Workout: 30 Days Bodyweight Fat Loss Challenge - Valentin Bosioc
  7. Ветра нет - от чего же эта рябь.
  8. Но вот каким именно образом удалось на практике жестко удерживать каждый атом города в положении, описанном данными, хранящимися где-то в дебрях Хранилищ Памяти,-- к объяснению всего этого он даже и подступиться не .

Apoi faceți totul din nou. Vedeți în legătură cu Doamna Burpees te face să te îngrijești? Noi intrebam tipul care a facut Mobiliza: "Burpea poate pune o mulțime de stres prin glezne, genunchi și încheieturi", spune Baldwin.

îmi pierd greutatea după o zi cheat

Asigurați-vă că sunteți confortabil cu fiecare fază a exercițiului înainte de a combina cele două. Când îți sari picioarele înăuntru și afară, ține-ți umerii deasupra mâinilor - nu-i lăsa să se miște fat burning burpees sau înainte.

Adânc înclinat: "Pentru glezna adâncă asigurați-vă că șoldurile dumneavoastră stau în spate și încercați să vă păstrați piept cât mai în poziție verticală posibil.

Explodați-vă și asigurați-vă că vă amortizați aterizarea prin îndoirea genunchilor în timp ce faceți contactul cu podeaua.

cada fierbinte ajută să piardă în greutate

Bratele tale pot juca o parte și aici, pe măsură ce treci de la o alunecare la o alunecare în ghemuire, miști brațele înainte și deasupra capului pentru înălțimea maximă. Greseli comune de evitat Scăderea pașilor Pe măsură ce începeți să vă antrenați, este un impuls comun să doriți să ignori anumite pași pentru a face mai ușoară bobul.

Beneficiile Burpees

Nu te bate pe tine, toți am fost acolo, dar nu uita ce ți-au spus profesorii tăi de școală - te înșeli doar pe tine însuți. Aplicarea corectă a nivelului de intensitate la burtă în orice moment vă asigură că beneficiați de toate beneficiile sănătoase ale inimii și de stimulare a mușchilor.

10 Minute Home Fat Burning Workout (NO EQUIPMENT KILLER!!)

Dacă începeți să vă faceți faliment, vă odihniți scurt și apoi repetați. Contractați-vă nucleul Stadiul scobit al burpei este esențial pentru a vă asigura că abdominalele au o stimulare suficientă.

Latest stories

Asigurați-vă că umerii sunt paralele cu încheieturile, păstrați-vă nucleul contractat și angajat și spatele drept, aliniat neutru cu glutele. Mulți fac greșeala de a-și arcui spatele, negând efectele pozitive pe care le-a avut asupra abdomenului, în timp ce riscând răni.

Categorie: Viață Sănătoasă Întrebați pe oricine își exprimă ce părere au despre multitaskerul total al corpului, burpee și 99 la sută din timp, vor răspunde cu un geamăt puternic.

Repetați zile Ca și în cazul practică a oricărui alt exercițiu, a face mai multe repetări de dragul că nu corespunde direct unui antrenament de succes. Concentrați-vă pe tehnicile corecte, așa cum este explicat mai sus, iar acest lucru vă va ajuta să progresați mai ușor. Patru antrenamente Burpee Burpees poate fi încorporat în circuitul de formare, folosit pentru a se încălzi înainte de alte exerciții sau de a face din nou și din nou pentru a acționa ca întregul antrenament.

Primele 15 nu ar trebui să dureze mult peste un minut, dar restul va dura mult mai mult. Orice timp sub zece minute pentru cei este destul de impresionant.

Se pare că browser-ul dvs. a dezactivat JavaScript.

Scara burpeană Scara bruta este un alt mod de a construi un antrenament in jurul acestui fat burning burpees al tuturor exercitiilor. Începeți cu fat burning burpees burpe, faceți o odihnă rapidă, apoi faceți nouă, opt și așa mai departe. Dacă vă simțiți curajoși, faceți burpe, presă și ședere pe fiecare treaptă. Este un sentiment ciudat de a vedea sit-up-uri ca o pauza de bun venit. Max pleacă Acest antrenament dinamic va crește toleranța față de acidul lactic inundând în mod inevitabil picioarele dvs.

În primul rând, aflați setul dvs.

10 exerciții care lovește butonul Burpees când vine la arderea grăsimilor

Reduceți ușor acest număr și efectuați trei seturi cu o odihnă de 30 de secunde între. De exemplu, dacă setul dvs. Acum respirați, greu. Provocare de 30 de zile Unul nu este suficient? Apoi, încercați provocarea noastră de 30 de zile.

Frumusețea acestui plan de antrenament este că este scalabilă - se bazează pe nivelul dvs.

Cum sa faci un burpee

Cele mai bune variante de burpe Selectați-vă pedeapsa bruiajului pentru antrenamentul de mai sus din cele cinci fat burning burpees diabolice de mai jos, ordonate în ordine răuvoitoare Burpee Evaluare rău: stricte părinte Din picioare, picătură și puneți-vă mâinile pe podea în afara picioarelor. Săriți-vă picioarele înapoi, astfel încât să fiți în vârful unei poziții de presă, apoi să vă întoarceți între mâini. Săriți, bateți-vă deasupra capului.

Ţintă: cardio, quad-uri Bastard burpee Evaluare rău: antrenor antrenor personal Din picioare, picătură și puneți-vă mâinile pe podea în afara picioarelor.

Săriți-vă picioarele înapoi, astfel încât să vă aflați în partea de sus a unei poziții de presă, să efectuați o apăsare piept-la-podea, apoi săriți picioarele înapoi între mâini.

Ţintă: cardio, quad, piept, triceps Burpee sari larg Evaluare rău: școală Din picioare, picătură și puneți-vă mâinile pe podea în afara picioarelor. Deplasați-vă cu putere înainte în măsura în care puteți, învârtindu-vă brațele de partea voastră pentru impuls. Teren și continuați direct în următorul rep. Ţintă: cardio, quad, hamstrings, viței, glutes Burpee trage-up Evaluare rău: psiho-șef Stați sub o bară de tragere.